• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
14
رئیس اداره مخابرات دماوند خبر داد؛

۹۰ درصد از مشکلات ارتباطی کیلان برطرف می‌شود

  • کد خبر : 107550
  • 06 آذر 1400 - 10:00
۹۰ درصد از مشکلات ارتباطی کیلان برطرف می‌شود
رئیس اداره مخابرات شهرستان دماوند از تقویت شبکه اینترنت خانگی طی یک ماه آینده در شهر کیلان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی سرویس‌های جدید، ۹۰ درصد از مشکلات ارتباطی شهر کیلان برطرف می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری خبرهای دیمه، عبدالرضا اکبری، رئیس اداره مخابرات شهرستان دماوند در جمع اهالی شهر کیلان اظهار کرد: در شهر کیلان، پنج کیلومتر شبکه فیبرنوری اجرا شده و با حذف چهار کیلومتر از کابل مسی، سرویس اینترنت با کیفیت‌تر و با پهنای باند بیشتری به مشترکان ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه تا یک ماه دیگر شبکه جدید فیبرنوری شهر کیلان بهره‌برداری می‌شود، افزود: با بهره‌برداری از این شبکه، اینترنت خانگی در شهر کیلان تقویت و مشکلات ADSL برطرف می‌شود؛ این مژده را هم بدهیم که در شبکه جدید، سرویس اینترنت VDLS  را نیز می‌توانیم تا سقف سرعت ۵۰ مگابایت بر ثانیه به مشترکان ارائه دهیم.

رئیس اداره مخابرات شهرستان دماوند با اشاره به اینکه به دلیل مشکلات اعتباری این پروژه به تعویق افتاده بود، گفت: در شهر کیلان بالغ‌بر پنج میلیارد تومان هزینه کرده‌ایم، بدون اینکه درآمدی در این زمینه داشته باشیم.

اکبری تصریح کرد: با راه‌اندازی سرویس‌های FAT و  FTTH، ۹۰ درصد از مشکلات مخابرات از جمله اینترنت و نقاط فاقد ارتباطی در شهر کیلان ظرف دو ماه آینده برطرف می‌شود.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=107550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.