• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
1
حجت الاسلام حیدری:

یکی از نشانه های انسان مؤمن، غیرتمندی است/ از مسئولان درخواست داریم به طور ویژه و قاطع به مشکل گرانی اجناس در فیروزکوه رسیدگی کنند

  • کد خبر : 111406
  • 21 مرداد 1401 - 15:29
یکی از نشانه های انسان مؤمن، غیرتمندی است/ از مسئولان درخواست داریم به طور ویژه و قاطع به مشکل گرانی اجناس در فیروزکوه رسیدگی کنند
امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: انسان مؤمن غیور، نسبت به ناموس خود حساس است و آنها را از نامحرمان حفظ میکند؛ یکی از گلایه های به حق مردم فیروزکوه،‌ که چندین بار هم تذکر داده ایم، گرانی مضاعف در این شهر است؛ چرا باید محصولات شهرستان به قیمت بالا به دست شهروندان برسد؟

به گزارش پایگاه خبری خبرهای دیمه، حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته گفت: یکی از نشانه های انسان مؤمن، غیرتمندی است و خداوند این ویژگی مؤمن را خیلی دوست دارد.

وی در ادامه بیان داشت: وسلی کلارک _ژنرال عالی رتبه ارتش آمریکا_ رسما اعلام کرد که بعد از ۱۱ سپتامبر قرار بود که ۷ کشور از جمله ایران، اشغال و بعد تجزیه شود ولی غیرت شهدای مدافع حرم از جمله سلیمانی ها و حججی ها و همدانی ها، طرح شوم آنها را نقش بر آب کرد.

حجت الاسلام حیدری افزود: کسانی که حضور ایران را در سوریه زیر سؤال می‌برند، یا جاهل به نقشه آمریکا هستند یا غیرت ملی ندارند.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه عنوان کرد: انسان مؤمن غیور، نسبت به ناموس خود حساس است و آنها را از نامحرمان حفظ میکند.

وی در ادامه درباره پرداخت واجبات مالی، گفت: واجبات الهی بر مستحبات مقدم هستند؛ بنابراین پرداخت واجبات مالی از جمله خمس و زکات، مقدم بر خیرات دیگر است.

امام جمعه فیروزکوه در ادامه اذعان داشت: غرب به سه علتِ “نیاز به حضور فعال ایران در بازارهای انرژی جهان”، “نیاز بایدن به دستاوردسازی برای انتخابات آینده مجلس” و “نگرانی غرب از پیشرفتهای ایران در دانش هسته ای”، نیاز به توافق با ایران دارد.

حجت الاسلام حیدری تصریح کرد: غربی ها تلاش میکنند با بازی رسانه ای پیشنهادهای خود را به عنوان _متن نهایی_ معرفی کنند تا ایران را با فشار رسانه ای در موضع انفعال قرار دهند؛ در حالیکه هنوز چیزی قطعی نشده است؛ ولی نقشه آنها شکست خواهد خورد.

وی خاطر نشان کرد: پرتاب ماهواره خیام، یکی از مهمترین نمادهای _ما میتوانیم_ و گام بلندی در جهت اقتدار ایران است که در سخت ترین شرائط تحریم،‌ جوانان نخبه و دانشمند ما توانستند این کار بزرگ را انجام دهند.

امام جمعه فیروزکوه اظهار داشت: مالکیت کامل ماهواره خیام، به دست خود ایران است و فقط برای پرتاب آن،‌ بخاطر وزن بالای آن، از ماهواره بر _سایوز_ روسیه استفاده کردیم.

وی افزود: ماهواره خیام، نظامی و امنیتی نیست بلکه برای جمع آوری و ارسال اطلاعات راهبردی از جمله در حوزه کشاورزی و زیست محیطی و آب و هوایی استفاده میشود.

حجت الاسلام حیدری درباره سیل اخیر در شهرستان فیروزکوه گفت: در جریان سیل در شهر فیروزکوه و برخی روستاها، علیرغم خسارات به منازل و باغات مردم، الحمدلله کشته نداشتیم و مسئولان شهرستان و ادارات ذی ربط، از همان لحظات ابتدایی در کنار مردم حضور پیدا کردند؛ از شهردار محترم که در کمترین زمان، اقدامات لازم را انجام دادند تشکر میکنم.

امام جمعه فیروزکوه درباره مسئله گرانی در این شهرستان، عنوان کرد: یکی از گلایه های به حق مردم فیروزکوه،‌ که چندین بار هم تذکر داده ایم، گرانی مضاعف در این شهر است؛ چرا باید محصولات شهرستان به قیمت بالا به دست شهروندان برسد؟ از مسئولان درخواست داریم به طور ویژه و قاطع به مشکل گرانی اجناس در فیروزکوه رسیدگی کنند.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=111406

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.