• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
5
طاهرخانی:

گزارشی از خسارت در شهرها و روستاهای بخش رودهن نداشتیم

  • کد خبر : 109260
  • 04 بهمن 1400 - 9:24
گزارشی از خسارت در شهرها و روستاهای بخش رودهن نداشتیم
رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند گفت: خوشبختانه پس از ارزیابی های انجام شده، گزارشی از خسارت در شهرها و روستاهای بخش رودهن نداشتیم.

به گزارش پایگاه خبری خبرهای دیمه، شامگاه شب گذشته در پی رخداد زمین لرزه ۳/۶ ریشتر در بخش رودهن، جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند به ریاست رضا طاهرخانی رئیس ستاد مدیریت بحران و فرماندار شهرستان دماوند و بخشدارهای رودهن و دماوند، شهرداران رودهن و آبعلی و اعضای  ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند در بخشداری رودهن برگزار شد.

رضا طاهر خانی رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند در این جلسه گفت: در پی رخ داد زمین لرزه ۳/۶ ریشتری در رودهن، بلافاصله اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند را در آماده باش کامل قرار داریم.

فرماندار دماوند در این جلسه بر ضرورت آمادگی کامل اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان و استفاده از تمام ظرفیت دستگاه های اجرایی در جهت مدیریت بحران های احتمالی تاکید، و خاطرنشان کرد: حضور به موقع مسئولین در مواقع بحرانی میتواند باعث ایجاد دلگرمی و امید در بین مردم شود.

وی گفت: در کمترین زمان اکثر اعضای مدیریت بحران با حضور در بخشداری رودهن، آمادگی خود و نیروهای امدادی و خدماتی را اعلام کردند تا در صورت نیاز بتوانیم بهترین خدمات را به هموطنان ارائه دهیم؛ با توجه به حادثه خیز بودن شهرستان دماوند تشکیل جلسات هماهنگی ستاد مدیریت بحران در شهرستان قبل از وقوع حوادث غیر مترقبه موجب آمادگی بیشتر و عملکرد بهتر اعضا ستاد در زمان بحران خواهد بود.

فرماندار شهرستان دماوند با تاکید بر اینکه کلیه اعضاء جهت بررسی تجهیزات وبروز رسانی امکانات مورد نیاز جهت استفاده در مواقع لزوم، آمادگی کامل داشته باشند، تصریح کرد: تیم های ارزیاب و پشتیبانی هلال احمر آماده هستند تا در صورت نیاز به کانون زلزله اعزام شوند؛ خوشبختانه پس از ارزیابی های انجام شده، گزارشی از خسارت در شهرها و روستاهای بخش رودهن نداشتیم.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=109260

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.