• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
14
سرهنگ فاضلی:

کلاهبرداری ۴۵ میلیارد ریالی به عنوان ارز دیجیتال در دماوند

  • کد خبر : 110081
  • 22 اسفند 1400 - 16:52
کلاهبرداری ۴۵ میلیارد ریالی به عنوان ارز دیجیتال در دماوند
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند گفت: متهمان با هویتی جعلی و جلب اعتماد شکات با وعده واهی سود شگفت انگیز مبلغ 45 میلیارد ریال از 163 نفر کلاهبرداری کرده بودند.

به گزارش پایگاه خبری خبرهای دیمه، سرهنگ حسین فاضلی ، فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در این خصوص تصریح کرد: با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس مبنی بر کلاهبرداری تحت عنوان خرید ارز دیجیتال از وی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی ۱۶ مهرآباد این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مال باخته در اظهارات خود عنوان داشت، مدتی قبل در شبکه اجتماعی با شخصی که مدعی بود در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند آشنا شده و پس از جلب اعتماد مبلغ مورد نظر را برای سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال که به گفته وی سود شگفت انگیزی به همراه داشت، واریز کرده و بعد از واریز وجه دیگر پاسخی دریافت نکرده و متوجه کلاهبرداری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: پس از شناسایی هویت و مخفیگاه، یک نفر از متهمان دستگیر و در تحقیقات انتظامی متهم اصلی در زندان جابان نیز شناسایی شد.

سرهنگ فاضلی همچنین بیان کرد: متهمان با هویتی جعلی و جلب اعتماد شکات با وعده واهی سود شگفت انگیز مبلغ ۴۵ میلیارد ریال از ۱۶۳ نفر کلاهبرداری کرده بودند.

وی خطاب به شهروندان تاکید کرد: هشدارهای پلیس را در مورد فضای مجازی جدی بگیرند و همواره مراقب ترفند کلاهبرداران و سودجویان باشند و در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق سایت رسمی پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir اعلام کنند.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=110081

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.