• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
2
حیدری خبر داد؛

کسب رتبه نخست شهرستان دماوند در زمینه نصب دوربین‌های امنیتی در کشور

  • کد خبر : 107146
  • 17 آبان 1400 - 9:28
کسب رتبه نخست شهرستان دماوند در زمینه نصب دوربین‌های امنیتی در کشور
فرماندار شهرستان دماوند گفت: شهرستان دماوند در زمینه نصب دوربین‌های امنیتی در روستاها موفق به کسب رتبه نخست در کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری خبرهای دیمه، مهدی حیدری، فرماندار شهرستان دماوند، در این خصوص تصریح کرد: ️اقدامات صورت گرفته در روستاهای شهرستان دماوند در طول ۱۰ سال اخیر، نتیجه زحمات شوراهای اسلامی روستاها، دهیاران، شوراهای شهری و شهرداران بوده که موجب ارتقای سطح رفاه مردم شده است؛ ️مردم مطالبات به‌حقی دارند و باید تلاش های مضاعفی در راستای تحقق آنها صورت گیرد، اما زحمات شوراها، شهرداران و دهیاران نباید نادیده گرفته شود.

و️ی در ادامه افزود: بسیاری از روستاها در شهرستان دماوند فاقد آب شرب و گاز بوده و با مشکل برق رسانی مواجه بودند و از حداقل خدمات شهری و روستایی محروم بودند؛ ️گازرسانی به ۱۴ روستا در سال ۹۷ در شهرستان دماوند آغاز شد که ۷۰ درصد از آن انجام شده و مابقی در حال انجام است؛ ️همچنین حل مشکل آب شرب در روستاها و تقویت زیرساخت‌ها موجب افزایش حجم عظیمی از جمعیت در روستاها شده است.

ح️یدری همچنین اشاره داشت: با توجه به شرایط بودجه‌ای، تعامل، همدلی و همراهی رمز موفقیت در شهرستان دماوند بوده و اگر نقدی بر عملکرد شوراها وجود دارد، نباید اقدامات صورت گرفته را زیر سوال ببرد.

ف️رماندار شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: شهرستان دماوند در زمینه نصب دوربین‌های امنیتی در روستاها موفق به کسب رتبه نخست در کشور شد که این امر با هدف افزایش امنیت شهروندان انجام شد؛ ️با توجه به حجم اقدامات صورت گرفته، انتظار ما از دستگاه قضایی و نظارتی، تجدید نظر در نگاه اتهامی و منفی‌نگری است.

و️ی در ادامه تاکید کرد: ما انتظار داریم که گزارش تخلفات ارسالی در چارچوب منطق و کرامت انسانی بررسی شود و در صورت مشاهده تخلف، برخورد لازم صورت گیرد؛ همچنین ️امیدواریم در سیاست گذاری شوراها مباحث فرهنگی در دستور کار قرار گیرد و با ارتباط دو سویه با مجموعه فرهنگ عمومی، امور فرهنگی با سرعت بیشتر پیش رود.

ح️یدری با تاکید بر این که شوراهای اسلامی شهر و روستا باید مشورت پذیر بوده، اشاره داشت: باید با همدلی و شفاف‌سازی اهداف، سیاست ها را با توجه به مطالبات و اولویت در روستا و شهر دنبال کنند؛ ️قانون به عنوان فصل مشترک بین دولت، دستگاه قضا و شوراهای اسلامی است و رعایت قانون می‌تواند دیوارهای بی اعتمادی را حذف کند‌؛ ️باید پذیرفت که کشور در شرایط سخت اقتصادی قرار دارد و اگر تعامل وجود نداشته باشد، مشکلات به قوت خود باقی خواهد ماند.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=107146

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.