• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
0
شهردار فیروزکوه خبر داد:

کاشت ۲ هزار اصله نهال در فیروزکوه

  • کد خبر : 114219
  • 15 اسفند 1402 - 17:11
کاشت ۲ هزار اصله نهال در فیروزکوه
شهردار فیروزکوه گفت: ۲ هزار اصله نهال از گونه‌های صنوبر، تبریزی، کاج، بادام و توت به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی در فیروزکوه غرس شد.

علیرضا صادقی در گفتگو با خبرهای دیمه، در خصوص اقدامات و برنامه‌های شهرداری فیروزکوه برای روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، اظهار کرد: امسال اتفاقات خوبی در این شهرستان رقم خورده و برنامه‌های مشترکی با همکاری شهرداری و اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اجرایی شده و استمرار می‌یابد.
وی عنوان کرد: در روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری، ۲ هزار اصله نهال از گونه‌های صنوبر، تبریزی، کاج، بادام و توت در سطح شهر فیروزکوه کاشته و غرس شد.
شهردار فیروزکوه بیان داشت: همچنین در طول هفته منابع طبیعی برنامه‌های مشترک فرهنگی از جمله کاشت نهال در سطح مدارس،بلوارها و فضاهای سبز شهری و آرامستان برنامه‌ریزی شده که با مشارکت شهروندان اجرایی می‌شود.

صادقی تأکید کرد: همچنین در روز جمعه ۱۸ اسفندماه توزیع نهال و گل به نام شهدای والامقام شهرستان فیروزکوه در قالب طرح «هر گل به نام یک شهید» در حضور نمازگزاران و در حاشیه برگزاری نماز جمعه اجرایی خواهد شد.

وی افزود: هم‌اکنون سرانه فضای سبز در شهر فیروزکوه ۱۵.۸ سانتی‌متر است که با احتساب نهال‌های غرس شده به ۱۶.۱۱ سانتی‌متر افزایش خواهد یافت.

شهردار فیروزکوه ابراز امیدواری کرد: توسعه فضای سبز در شهر فیروزکوه تداوم یابد و با مشارکت شهروندان کاشت نهال در سطح شهر و عرصه‌های طبیعی استمرار و تداوم داشته باشد.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=114219

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.