• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
6
حیدری:

واکسیناسیون ۴۲ هزار نفر در شهرستان دماوند/با افتتاح پایگاه تجمیعی، تزریق واکسن کرونا سرعت بالاتری خواهد گرفت 

  • کد خبر : 104856
  • 31 مرداد 1400 - 11:46
واکسیناسیون ۴۲ هزار نفر در شهرستان دماوند/با افتتاح پایگاه تجمیعی، تزریق واکسن کرونا سرعت بالاتری خواهد گرفت 
فرماندار شهرستان دماوند گفت: امیدواریم با آغاز فعالیت این پایگاه تجمیعی، واکسیناسیون روزانه به بیش از دوهزار نفر برسد و یکی از شهرستان‌هایی باشیم که تزریق واکسیناسیون کرونا برای همه افراد را به پایان برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری خبرهای دیمه، مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهدای سلامت با حضور مهدی حیدری، فرماندار شهرستان دماوند، حجت‌الاسلام فتاح دماوندی، امام جمعه شهرستان، ابوالفضل حلیم زمهریر، معاون سیاسی و انتظامی فرماندار، غلامرضایی، سرپرست شهرداری دماوند، آرمودیان مقدم، رئیس شورای شهر دماوند و جمعی از مسئولان در شهر دماوند به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است این مرکز امروز با هدف تسریع در روند تزریق واکسیناسیون کووید ۱۹ و حفظ سلامت شهروندان در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی افتتاح شد.

مهدی حیدری، فرماندار شهرستان دماوند، در حاشیه این مراسم تصریح کرد: در راستای خدمات‌دهی موثرتر و ریشه‌کن شدن بیماری کرونا در شهرستان دماوند، تزریق واکسن برای مردم شهرستان با بالاترین سرعت در دستور کار قرار گرفته است؛ به این منظور با توجه به مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان، ایجاد دو پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در شهرهای دماوند و رودهن مدنظر قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: مقدمات احداث این مرکز در شهر رودهن در روزهای گذشته آماده شد و آغاز به کار کرد؛ در شهر دماوند نیز با توجه به پیش‌بینی سالن هلال احمر و نیاز به آماده سازی آن، با تاخیری چند روزه نسبت به رودهن آغاز به کار کرد و تجهیز آن توسط شهرداری‌‌های تابعه ، شبکه بهداشت و درمان ، دستگاههای خدمات‌رسان ،هلال احمر ،بخشداری و به ویژه شهرداری دماوند انجام شد.

حیدری اذعان داشت: در این خصوص شاهد تعامل، همدلی و هماهنگی دستگاه‌های عضو ستاد کرونا شهرستان بودیم تا شرایط بهتری برای ارائه خدمات‌ به مردم شریف شهرستان فراهم شود.

فرماندار شهرستان دماوند با تاکید بر این که تاکنون بیش از ۴۲ هزار نفر در شهرستان دماوند واکسینه شدند، خاطر نشان کرد: امیدواریم با آغاز فعالیت این پایگاه تجمیعی، واکسیناسیون روزانه به بیش از دوهزار نفر برسد و یکی از شهرستان‌هایی باشیم که تزریق واکسیناسیون کرونا برای همه افراد را به پایان برسانیم.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=104856

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.