• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
3
امام جمعه دماوند:

همه نقاط کشور باید از امکانات رفاهی، آموزشی و درمانی برخوردار باشد/مطالبه حق، مصداق امر به معروف است

  • کد خبر : 108742
  • 17 دی 1400 - 13:32
همه نقاط کشور باید از امکانات رفاهی، آموزشی و درمانی برخوردار باشد/مطالبه حق، مصداق امر به معروف است
امام جمعه دماوند گفت: وجود بالا شهر با امکانات و پایین شهر بی امکانات، مردم را رنج می دهد.

به گزارش پایگاه خبری خبرهای دیمه،  حجت الاسلام فتاح دماوندی، امام جمعه شهرستان دماوند در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان تصریح کرد: ۱۹ دی سالروز قیام خونین مردم قم در سال ۱۳۵۶ است، به شهدای آن واقعه و انقلاب اسلامی درود می فرستیم.

وی در ادامه با اشاره به این که انقلاب اسلامی، حاصل مجاهدت هوشمندانه همه اقشار جامعه، با تبعیت از ولی فقیه و با وحدت مردم حاصل شد، بیان کرد: علت ایجاد انقلاب ما، اسلام‌خواهی، عدالت‌طلبی و استقلال خواهی بود؛ مردم می‌خواستند بر سرنوشت خود حاکم باشند.

حجت الاسلام والمسلمین فتاح دماوندی با تاکید بر اینکه همه نقاط کشور باید از امکانات رفاهی، آموزشی و درمانی برخوردار باشد، اذعان داشت: وجود بالا شهر با امکانات و پایین شهر بی امکانات،  مردم را رنج می دهد؛ همت دولت سیزدهم باید برای خدمت بیشتر به مناطق محروم و کم برخوردار صرف شود.

امام جمعه شهرستان دماوند بیان داشت: مردم و رسانه ها باید اجرای عدالت را مطالبه کنند، مطالبه حق، مصداق امر به معروف است؛ از نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند، تقاضا داریم برنامه عدالت محور دولت سیزدهم در این منطقه را تدوین و عملیاتی کند.

وی همچنین اشاره داشت: گره‌گشایی از کار مردم سرمایه اجتماعی نظام را بالا می‌برد؛ اعتماد سازی وظیفه اصلی مسئولان و کارگزاران است.

حجت الاسلام فتاح دماوندی در ادامه با تاکید بر این که راهبرد ما خنثی کردن تحریم‌هاست، اظهار داشت: تیم مذاکره کننده ایران با طولانی کردن مذاکرات فرصت دور زدن تحریم‌ها را فراهم می‌کند؛ اختلافات ایران و غرب، دستیابی به توافق را سخت می‌کند، ما باید خود را برای فروپاشی کامل برجام هم آماده کنیم.

امام جمعه دماوند اذعان داشت: جبهه مقاومت در منطقه خاورمیانه، در حال قدرت یافتن و نفوذ بیشتر و جبهه استکبار و استعمار تحت فشار و در حال تضعیف است؛ حضور آمریکا در هر کشوری، نتیجه‌ای جز غارت، چپاول، تفرقه‌افکنی و تجزیه نداشته و نخواهد داشت.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=108742

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.