• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
0
امام جمعه فیروزکوه:

هرچه انتخابات باشکوه تر، کشور مقتدرتر و امن تر/ انتخابات مجلس خبرگان رهبری، بسیار مهم و تأثیرگذار است

  • کد خبر : 114149
  • 04 اسفند 1402 - 20:12
هرچه انتخابات باشکوه تر، کشور مقتدرتر و امن تر/ انتخابات مجلس خبرگان رهبری، بسیار مهم و تأثیرگذار است
امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: انتخابات مجلس خبرگان رهبری، بسیار مهم و تأثیرگذار است؛ چرا که وظیفه تعیین و نظارت بر عالی ترین مقام کشور بر عهده مجلس خبرگان است.

به گزارش خبرهای دیمه، حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نمازجمعه امروز، گفت: بر اساس صلوات شعبانیه، بندگی خدا، قلب و دل انسان را آباد و خرّم میکند ولی گناه و معصیت، انسان را خوار و ذلیل میکند؛ عزّت در بندگی خدا است.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه بیان داشت: بهترین آرزوی شیعه، سربازی امام زمان عج است؛ طبق روایت امام صادق علیه السلام، کسی که میخواهد از یاران حضرت حجت باشد، باید انتظار همراه با کسب آمادگی داشته باشد و اهل ورع و تقوا باشد و خود را به محاسن اخلاقی تزیین کند.

وی خاطر نشان کرد: کسی که منتظر واقعی است باید خود را برای زمان ظهور آماده کند؛ مثل کسی که منتظر حضور مهمان عزیزی است و خانه را برای او آماده میکند.

امام جمعه فیروزکوه در خطبه دوم اذعان داشت: هرچه انتخابات باشکوه تر باشد، کشور قوی تر، مقتدرتر و امن تر خواهد شد.

وی تصریح کرد: ما مردم انقلاب کردیم،‌ حکومت دیکتاتوری وابسته را بیرون کردیم؛ ما مردم بودیم که وقتی به کشور تجاوز نظامی شد،‌ فرزندان خود را به جبهه فرستادیم و این انقلاب را حفظ کردیم؛ ما مردم بودیم که وقتی تحریم شدیم،‌ مقاومت کردیم و تحریم را بی اثر کردیم.

حجت الاسلام حیدری افزود: ما در کنار هم گردنه های دشواری را طی کردیم و در آینده هم در کنار هم خواهیم بود؛ ایرانی با غیرت وقتی میبیند که آمریکا و غربی ها که دشمن قسم خورده ما هستند،‌ دنبال دلسرد کردن مردم از انتخابات هستند،‌ به درستی میفهمند که حضور در انتخابات به نفع کشور و مردم است.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه عنوان کرد: اگر ما مردم به عملکرد برخی مسئولین گله داریم، راه آن چیست؟ آیا غیر از انتخابات است؟ حضور باشکوه در انتخابات، فرصت مناسبی است تا برای مجلس افراد لایق و متعهد انتخاب کنیم.

حجت الاسلام حیدری اظهار داشت: افرادی را به مجلس بفرستیم که دلسوز و مردمی باشند، طرفدار عدالت و فسادستیز باشند،‌ مشکلات منطقه را بشناسند و برای حل آن راه حل قانونی داشته باشند، شجاع و نترس باشند، اخلاق مدار باشند و از تخریب دیگران اجتناب کنند، طرفدار شفافیت باشند تا مردم در جریان فعالیت وکیل خود باشند، پیرو ولایت باشند و نظر رهبری را فصل الخطاب بدانند.

امام جمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: تجربه نشان داده است هر موقع مسئولان گوش به حرف رهبر حکیم انقلاب دادند، موفق بودند و هرگاه گوش نکردند، کشور ضربه خورد.

وی در ادامه بیان داشت: انتخابات مجلس خبرگان رهبری، بسیار مهم و تأثیرگذار است؛ چرا که وظیفه تعیین و نظارت بر عالی ترین مقام کشور بر عهده مجلس خبرگان است.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=114149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.