• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
0
امام جمعه فیروزکوه:

هدف اصلی دشمن، ایجاد بحران و ضربه به امنیت کشور است

  • کد خبر : 113220
  • 27 مرداد 1402 - 12:01
هدف اصلی دشمن، ایجاد بحران و ضربه به امنیت کشور است
امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: هدف اصلی دشمن، ایجاد بحران و ضربه به امنیت کشور است، چرا که بدون امنیت، چیزی به عنوان اقتصاد و معیشت هم نخواهد بود.

به گزارش خبرهای دیمه، حجت الاسلام حیدری امام جمعه فیروزکوه در خطبه‌های نمازجمعه امروز گفت: یکی از عوامل تحکیم بنیان خانواده، صبوری است؛ زوجین باید نسبت به رفتار یکدیگر صبور باشند.

وی خاطر نشان کرد: صبر کلید گشایش و پیروزی است؛ انسان صبور بهتر مشکلات را کنار خواهد زد و اجر اخروی بزرگی خواهد داشت.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه در ادامه عنوان کرد: حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ نشان داد که دشمن امنیت کشور را نشانه رفته است ولی با تلاش نیروهای امنیتی، ناکام خواهد ماند.

حجت الاسلام حیدری افزود: عامل اصلی دشمنی با ملّت ایران،‌ دستگاه های جاسوسی سیا، موساد و ام آی ۶ انگلیس هستند که در داخل، غربگراها و پادوهایشان، به آنها کمک میکنند.

وی اظهار داشت: هدف اصلی دشمن، ایجاد بحران و ضربه به امنیت کشور است، چرا که بدون امنیت، چیزی به عنوان اقتصاد و معیشت هم نخواهد بود؛ یعنی اختلال در زندگی و معیشت مردم.

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: در مواجهه با دشمن، باید هوشیار باشیم؛ وظیفه مسئولین کار جهادی و خدمت خالصانه به مردم است و آحاد مردم باید فضای وحدت و همدلی را حفظ کنند تا در سایه همدلی، روحیه امید و نشاط به جامعه تزریق شود.

وی در ادامه اذعان داشت: انتقاد از مسئولین اشکالی ندارد، ولی باید همراه با اعتماد به مسئولین و امیدوارانه و با همدلی باشد؛ چرا که مسئولین با شوق و کار جهادی و توکل بر خدا در حال کار و تلاش هستند.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه بیان داشت: آزادسازی پولهای بلوکه شده، به نفع مردم و موجب خوشحالی است؛ کسانی که از این مسئله ناراحت شدند، باید در ادعای مردم دوستی خود شک کنند.

وی عنوان کرد: به اذعان مقامات آمریکایی و صهیونیست ها، آزاد سازی پولهای بلوکه شده یک پیروزی بزرگ تاریخی برای ملّت ایران است و نباید آن را کوچک جلوه داد.

امام جمعه فیروزکوه گفت: سؤال اساسی این است که علت این موفقیت چیست؟ علت آن است که دیپلماسی در دنیای امروز، فقط گفتگو نیست، بلکه قدرت سیاسی و اجتماعی، باید پشتوانه مذاکره باشد تا دشمن احساس کند هزینه کوتاه آمدن در مقابل ما، کمتر از هزینه مقابله است.

حجت الاسلام حیدری در ادامه درباره روز جهانی مسجد اذعان داشت: مسجد باید محل سازماندهی و تربیت نیروهای انقلابی، خدمات اجتماعی و گره گشایی از مشکلات مردم باشد.

وی تصریح کرد: امام جماعت و هیئت امنای مسجد، وظیفه سنگینی برعهده دارند و باید علاوه بر عمران ظاهری مسجد، در آبادانی معنوی مسجد تلاش کنند و زمینه را برای حضور بانشاط جوانان در مسجد فراهم کنند.

امام جمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: همه دغدغه مندان و دلسوزان، باید تلاش کنند که مساجد به کارکرد حقیقی خود برگردند؛ اگر مساجد آباد و برقرار باشند، بسیاری از مشکلات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=113220

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.