• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
0

نورزو ۱۴۰۳ بدون تصادف منجر به فوت در فیروزکوه

  • کد خبر : 114540
  • 30 فروردین 1403 - 9:23
نورزو ۱۴۰۳ بدون تصادف منجر به فوت در فیروزکوه

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فیروزکوه گفت: در نوروز ۱۴۰۳ هیچگونه تصادف منجر به فوت در سطح شهرستان فیروزکوه رخ نداده است.

به گزارش خبرهای دیمه، حیدرقلی قاسم زاده در جلسه شورای ترافیک شهرستان فیروزکوه که با حضور اعضای این شورا در محل فرمانداری تشکیل شد، اظهار کرد: خوشبختانه در ایام تعطیلات امسال آمار فوتی تصادفات در محورهای مواصلاتی شهرستان صفر ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۰ درصد کاهش یافته است.

وی گفت: رتبه نخست استان تهران را در کاهش تصادفات جاده ای از ابتدای نوروز تا ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به اینکه در تصادفات منجر به جرح نیز شاهد کاهش چشمگیر حوادث بودیم، افزود: در این مدت همچنین، آمار تصادف منجر به جرح ۴۶ درصد و تصادفات خسارتی هم ۳۸ درصد در شهرستان فیروزکوه کاهش یافته است که نشان دهنده تأثیرات رعایت حداکثری قوانین توسط رانندگان در کنار کنترل‌های پلیس راه و ایمن‌سازی راه‌ها توسط راهداری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فیروزکوه بیان کرد: این مهم با هماهنگی، همکاری و تعامل دستگاههای مختلف مانند راهداری، حمل و نقل جاده‌ای، پلیس راه و راهور، شهرداران و سازمان حمل و نقل ترافیک بدست آمده که باید استمرار داشته باشد.

قاسم زاده در خصوص حل مشکل ترافیکی شهر عنوان کرد: افتتاح معبر ۱۸ متری و یکطرفه شدن خیابان پاسداران فیروزکوه از جمله اقداماتی است که در راستای حل گره ترافیکی شهر فیروزکوه انجام شده است.

این مطلب را هم بخوانید:

وی تصریح کرد: رفع مشکلات ترافیک شهری علاوه بر فراهم سازی زیرساخت‌های لازم، نیاز به همکاری شهروندان نیز دارد.

گفتنی است در این جلسه از زحمات و اقدامات رئیس اداره راهداری، رئیس پلیس راه و راهور شهرستان در خدمات سفر نوروزی ۱۴۰۳ که موجب کاهش تصادفات جاده ای شهرستان شد، تقدیر بعمل آمد.

لازم به ذکر است، شهرستان فیروزکوه با ۲۳۸۳ کیلومتر مربع وسیع‌ترین شهرستان استان تهران است، در حال حاضر این شهرستان ۲ نقطه شهری به نام شهر فیروزکوه و شهر ارجمند دارد، بخش مرکزی شهرستان فیروزکوه با ۷۷ درصد سهم از کل این شهرستان، مقام نخست را از نظر مساحت داراست.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=114540

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.