• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
0

نصب دکل تکرار کننده دیجیتال هلال احمر در ارتفاعات فیروزکوه

  • کد خبر : 113765
  • 23 آبان 1402 - 7:18
نصب دکل تکرار کننده دیجیتال هلال احمر در ارتفاعات فیروزکوه

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فیروزکوه: با نصب دکل تکرار کننده دیجیتال در ارتفاعات فیروزکوه، تمام نقاط کور این شهرستان، زیر پوشش ارتباط بی سیم هلال احمر قرار گرفت.

شهرام باباپور در گفتگو با خبرهای دیمه، با اشاره به نصب دکل دیجیتال ارتباطات رادیویی جمعیت هلال احمر اظهار کرد: با توجه به بالا بودن وسعت شهرستان فیروزکوه، پراکندگی روستاها و زیاد بودن نقاط حادثه خیز، کمبودهایی در بحث ارتباط رادیویی در سطح شهرستان داشتیم.

وی گفت: دکل دیجیتال ارتباطات رادیویی ظرف ۱۵ روز با اعتبار حدود ۵ میلیارد ریال در ارتفاع ۳ هزار متری روستای امین آباد در مجاورت سایت هواشناسی شهرستان فیروزکوه نصب شد و هم اکنون آماده بهره برداری است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان فیروزکوه افزود: با نصب و راه اندازی این دکل علاوه بر پوشش نقاط کور شهرستان، ارتباط رادیویی جمعیت هلال احمر فیروزکوه با سطوح کشوری نیز برقرار خواهد شد تا زمان وقوع حادثه هماهنگی های لازم جهت خدمات بیشتر امدادی ارائه دهیم.

گفتنی است، در این طرح ارتباط آنالوگ به دیجیتال تبدیل شده تا با سرعت پیشرفت تکنولوژی، راه های ارتباطی برای مخابره اخبار حوادث، منجر به خدمت رسانی مناسبتر شود.

لازم به ذکر است شهرستان فیروزکوه در منتهی‌الیه شمال شرقی استان تهران واقع شده‌است. این شهرستان از شمال و شرق به استان مازندران، از جنوب و جنوب شرقی به شهرستان سرخه در استان سمنان و از غرب به شهرستان دماوند محدود می‌شود.

شهرستان فیروزکوه با ۲۳۸۳ کیلومتر مربع وسیع‌ترین شهرستان استان تهران است، این شهرستان بر روی بخشی از سلسله جبال البرز مرکزی قرار گرفته‌است و به همین خاطر دارای ناهمواریهای بسیاری است، قلل مرتفعی همچون میشینه مرگ لزور (۴۰۷۶ متر) همچون دیواری، این شهرستان را از مناطق شمالی کشور جدا می‌کند که در بین این قلل سرشاخه‌های حبله رود جاری است.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=113765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.