• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
0

نجات ۲ کوهنورد در ارتفاعات ساران و بولان

  • کد خبر : 114537
  • 30 فروردین 1403 - 2:46
نجات ۲ کوهنورد در ارتفاعات ساران و بولان

مسئول امدادونجات دماوند از تلاش ۵ ساعته نیروهای امدادی این جمعیت در عملیات جستجو و نجات ۲ فرد مفقود شده در ارتفاعات ساران و بولان خبر داد.

به گزارش خبرهای دیمه، سیدسجاد سمائی با اشاره به انجام عملیات امداد و نجات اظهار داشت: شامگاه سه شنبه ۲۸ فروردین ماه در طی مراجعه و اطلاع حضوری به پایگاه امدادونجات کیلان مبنی بر مفقود شدن دو آقای ۳۲ و ۴۲ ساله در محدوده کوهستانی ساران و بولان، بلافاصله پس از هماهنگی عوامل امدادی دماوند با مرکز فرماندهی و کنترل عملیات استان تهران، ۱ تیم امدادونجات کوهستان به منطقه مذکور اعزام شد.

وی افزود: افراد که با هدف پیمایش در طبیعت در این منطقه سفر خود را آغاز کرده بودند با توجه به عدم آشنایی به مسیر و تاریکی هوا ، در این منطقه مفقود شدند و عملیات جستجو و نجات جمعیت هلال احمر توسط نجاتگران مستقر در پایگاه کیلان از ساعت ۲۰ و ۳۰ شامگاه سه شنبه آغاز شد.

این مطلب را هم بخوانید:

معاون و مسئول امدادونجات دماوند با اشاره به اینکه عملیات جستجو تا ساعت ۱ و ۲۰ بامداد امروز چهارشنبه ادامه داشت، گفت: بعد از ۵ ساعت تلاش نیروهای هلال احمر و مجموعا ۱۶۰ کیلومتر جستجوی خودرویی و جستجوی پیاده به شعاع ۸ کیلومتر در این محدوده کوهستانی، دو آقای ۳۲ و ۴۲ ساله در صحت سلامت کامل توسط عوامل امدادی به نقطه ایمن در موقعیت پایگاه امدادونجات کیلان منتقل شدند.

سمائی در پایان خاطرنشان کرد: از مردم درخواست داریم که در هنگام پیمایش در طبیعت نکات ایمنی جهت جلوگیری از آسیب و گم شدگی را رعایت و در صورت بروز حادثه، با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=114537

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.