• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
1
امام جمعه فیروزکوه:

منافقین همواره دچار خطای محاسباتی شدند

  • کد خبر : 112757
  • 28 خرداد 1402 - 11:24
منافقین همواره دچار خطای محاسباتی شدند
امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: آنها با خطای محاسباتی خود، فکر می‌کردند که مردم ایران نه تنها در برابر ارتش منافقین وارد عمل نخواهند شد،‌ بلکه از نظامیان آنها استقبال نیز خواهند کرد.

حجت الاسلام حسن حیدری، امام جمعه شهرستان فیروزکوه در گفتگو با خبرهای دیمه، در خصوص سازمان منافقین و عملیات‌های آنها اظهار کرد: از ابتدای انقلاب، منافقین بارها علیه ملت ایران دست به توطئه زدند و در کارنامه این گروهک تروریستی، ترور و شهادت ۱۷۰۰۰ ایرانی ثبت شده است.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: ریاست‌طلبی و تکبر سردمداران این گروهک، التقاط در فهم از دین، حمایت مالی و معنوی آمریکا و غرب از آنها از جمله علل توطئه‌های آنهاست که با تطمیع و حمایت غرب، تاکنون ادامه داشته است؛ ولی با توجه به کارنامه سیاه آنها و نفرت ملت ایران از این گروهک، هیچ پشتوانه مردمی میان ملت ایران ندارند و این امر باعث شده است که در اهداف شوم خود ناکام باشند.

وی همچنین تصریح کرد: یکی از توطئه‌های این گروهک در تاریخ ۲۸ خرداد سال ۶۷ اتفاق افتاد. در این روز منافقین با کمک و پشتیبانی ارتش عراق، در عملیات «چلچراغ» و با شعار «امروز مهران، فردا تهران»، مهران را اشغال کردند؛ آنها با خطای محاسباتی خود، فکر می‌کردند که مردم ایران نه تنها در برابر ارتش منافقین وارد عمل نخواهند شد،‌ بلکه از نظامیان آنها استقبال نیز خواهند کرد؛ اما چند روز بعد، با حمله رزمندگان ایرانی و حمایت نیروهای بومی، مهران از اشغال منافقین و ارتش عراق درآمد.

حیدری بیان کرد: یادآوری این حوادث در تاریخ انقلاب، امری ضروری و لازم است چرا که موجب افزایش بصیرت مردم و درس‌آموزی از تاریخ است و نشان می‌دهد این گروهک تروریستی، هرچند ادعای همراهی با ملت ایران می‌کنند، ولی عملاً در کنار دشمنان ملت ایران، به کشتار و قتل عام پرداخته‌اند و همچنین، عدم همراهی ملت بصیر ایران و شناخت این گروهک، همیشه نقشه‌های آنها را ناکام گذاشته است.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=112757

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.