• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
0
سالاریه:

مقام معظم رهبری در طوفان‌های مختلف کشتی جهان اسلام را درست هدایت کرده‌اند

  • کد خبر : 112820
  • 16 تیر 1402 - 9:29
مقام معظم رهبری در طوفان‌های مختلف کشتی جهان اسلام را درست هدایت کرده‌اند
معاون سیاسی فرمانداری شهرستان فیروزکوه گفت: ویژگی رهبر دینی به غیر از شناخت عمیق از محتوای دین اسلام و شریعت نبی (ص)، شجاعت و بصیرت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و توان مدیریت و هدایت جامعه اسلامی است.

مهدی سالاریه در گفتگو با خبرهای دیمه، اظهار کرد: ویژگی رهبر دینی به غیر از شناخت عمیق از محتوای دین اسلام و شریعت نبی (ص)، شجاعت و بصیرت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و توان مدیریت و هدایت جامعه اسلامی است.

معاون سیاسی فرمانداری شهرستان فیروزکوه اشاره کرد: یکی از وظایف خبرگان رهبری کشف چنین چهره دینی و نخبه مدیریتی در بین جامعه جهان اسلام است؛ پس از رحلت امام خمینی (ره)، هرچه به جلو رفتیم به ویژگی‌های بارز امام خامنه‌ای مد ظله العالی در مدیریت جهان اسلام پی برده‌ایم.

وی افزود: مقام معظم رهبری در طوفان‌های مختلف کشتی جهان اسلام را درست هدایت کرده‌اند؛ ما شیعیان بنا بر روایات شیعه از کلام امام عصر (عج) معتقدیم در این مدیریت درست، حمایت‌های مستقیم و غیرمستقیم امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، نقش پر رنگی دارد.

سالاریه با اشاره به روز عید غدیر خم، بیان داشت: واقعه غدیر، فقط یک ماجرای تاریخی نیست، بلکه درسی است برای تمام تاریخ که اگر از امام جا بمانیم، اگر دنیا را به امام ترجیح دهیم، اگر کلام و خواست امام را درک نکنیم، دین و دنیا، آخرت و دنیا، دیانت و انسانیت به مسلخ خواهد رفت.

معاون سیاسی فرمانداری فیروزکوه گفت: اسلام نه به نماز، نه به حج، نه به روزه، نه به مسجد و نه خمس و زکات و نه به هیچ چیز دیگری استوار نیست، جز به ولایت! چراکه همه این موارد با ولایت امام زنده است و تحقق پیدا می‌کند و در غیر امام باطل است و ارزشی ندارد.

وی تاکید کرد: فراموشی غدیر یعنی ناقصی دین خدا، چرا که خداوند شرط اکمال دین را در معرفی ولی خدا، امیر المؤمنین علی علیه السلام دانسته‌اند؛ فراموشی غدیر، یعنی واقعه کربلا در سال ۶۱ هجری، یعنی شهادت امام حسین علیه السلام در کربلا!

سالاریه همچنین تصریح کرد: فراموشی غدیر یعنی تسلط بنی امیه و بنی عباس‌ها در طول تاریخ، یعنی تفرقه در جهان اسلام! پس جوانان ما باید در پیام غدیر مطالعه کنند تا مسیر اهل بیت علیه السلام گم نشود؛ دین حقیقی از انحرافات در اسلام را بشناسند؛ مشکل امروز جهان اسلام را درک کنند؛ علت عقب افتادگی جهان اسلام را درک کنند و راه نجات را که بازگشت به اهل بیت علیه السلام است را پیدا کنند.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=112820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.