• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
0

مشارکت رای اولی‌ها به عنوان اعضای شعب انتخابات

  • کد خبر : 114047
  • 17 بهمن 1402 - 17:20
مشارکت رای اولی‌ها به عنوان اعضای شعب انتخابات

فرماندار فیروزکوه از مشارکت رای اولی‌ها به عنوان اعضای شعب انتخابات برای اولین بار در شهرستان فیروزکوه خبر داد.

محمد حیدری منش، در گفتگو با خبرنگار خبرهای دیمه، در خصوص همایش رواق دوازدهم ویژه رای اولی‌های شهرستان فیروزکوه اظهارکرد: همایش رای اولی ها برای دانش آموزان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور شهرستان فیروزکوه برگزار شد که مباحث عمده ای در خصوص انتخابات و جشن تکلیف سیاسی این عزیزان مورد گفتگو قرار گرفت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین در این مراسم از دانش آموزانی که در کنکور سراسری سال گذشته رتبه‌های برتر داشتند تجلیل شد؛ دانش آموزان در این مراسم اگر ابهاماتی داشتند با حضور امام جمعه شهرستان، معاون سیاسی فرمانداری و فرمانده سپاه فیروزکوه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرماندار شهرستان فیروزکوه اشاره داشت: قابل توجه است که این مراسم در کنار نشست‌هایی است که در مدارس به صورت مستمر توسط مسئولین شهرستان برگزار می شود تا فریضه اساسی جهاد تبیین را در شهرستان اجرا نماییم.

حیدری منش در خصوص هدف برگزاری همایش رای اولی‌ها تصریح کرد: هدف از برگزاری این همایش ویژه برنامه جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان و دانشجویان عزیز بود که این همدلی را ایجاد کنیم تا به صورت پرشور در انتخابات پیش‌رو حضور یابند؛ این عزیزان که رای اولی هستند با حضور در عرصه انتخابات تعیین کننده هستند و در سرنوشت سیاسی خود و کشور سهیم شوند.

وی همچنین بیان کرد: همچنین در همایشی که برگزار شد از دانش آموزان و دانشجویان رای اولی دعوت کردیم که در عرصه انتخابات به عنوان اعضای شعب حضور داشته باشند که این برای اولین‌بار در شهرستان فیروزکوه اجرا خواهد شد و امیدواریم این فرآیند سیاسی با حضور دانش آموزان به شکل اثربخش تر محقق شود.

گفتنی است، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری جمعه ۱۱ اسفند به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد، در همین خصوص ۵۱ شعبه اخذ رای در شهرستان فیروزکوه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=114047

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.