• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
9
ملیحی:

مرحله دوم تزریق واکسن کرونا برای جانبازان ۵۰ درصد به بالا و والدین شهدا در دماوند

  • کد خبر : 104620
  • 25 مرداد 1400 - 13:01
مرحله دوم تزریق واکسن کرونا برای جانبازان ۵۰ درصد به بالا و والدین شهدا در دماوند
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند از مرحله دوم تزریق واکسن کرونا برای جانبازان 50 درصد به بالا و والدین شهدا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبرهای دیمه، قاسم ملیحی اظهار داشت: مرحله دوم تزریق واکسن کرونا برای جانبازان ۵۰ درصد به بالا و والدین شهدا در نوبت دوم را امروز آغاز کرده‌ایم.

وی افزود: طی هماهنگی‌های انجام شده واکسن برای تمامی جانبازان ۲۵ درصد به بالا از طریق شبکه بهداشت و درمان شهرستان به تدریج تزریق خواهند شد، زمان  و ساعت تزریق واکسن اعلام خواهد شد و خانواده‌ها را به شبکه بهداشت معرفی می‌کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند گفت: افرادی که امروز واکسن خود را دریافت می‌کنند بیش از ۴۰ نفر از جانبازان ۵۰ تا ۷۰ درصد هستند و برخی نیز والدین شهدا می‌باشند، افرادی که در نوبت دوم واکسینه می‌شوند و جانبازان ۲۵ درصد به بالا را شامل می‌شوند نیز بیش از ۳۴۰ نفر را تشکیل می‌دهند و واکسینه خواهند شد.

ملیحی از افزایش رقم تسهیلات خوداشتغالی خبر داد و گفت: با ابلاغی که صادر شده است وام خوداشتغالی و کارآفرینی جامعه هدف از ۵۰ میلیون به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است؛ این تسهیلات به تمامی فرزندان شهدا، تمامی همسران جانبازان ۲۵ درصد به بالا و تمامی فرزندان جانبازان ۲۵ درصد به بالا همچنین خواهران و برادران شهدا تعلق می‌گیرد.

وی تصریح کرد: افراد باید جواز کسب داشته باشند در غیر اینصورت باید به اداره صمت دماوند مراجعه کنند تا مجوز بگیرند و وام خوداشتغالی دریافت کنند. محدوده سنی وام گیرندگان از ۱۸ تا ۶۰ سال را شامل می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند گفت: بازپرداخت تسهیلات تابع مقررات دولت است و مطمئنا با سود بسیار ناچیز خواهد بود.

ملیحی در خصوص ثبت نام مدارس خانواده های شهدا عنوان کرد: شهرستان دماوند مدرسه شاهد ندارد اما طرح پراکنده اجرا می‌شود که در این طرح با نامه بنیاد شهید به مدارس ثبت نام صورت می‌گیرد تا در هزینه ها تخفیف ‌دهند و مزایایی داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=104620

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.