• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
1
سیر خبر داد؛

مربیان فیروزکوه به عنوان نفرات برگزیده مرحله استانی جشنواره تدریس اعلام شدند

  • کد خبر : 110767
  • 09 خرداد 1401 - 18:41
مربیان فیروزکوه به عنوان نفرات برگزیده مرحله استانی جشنواره تدریس اعلام شدند
مریم بهادری و فائزه غفاری، مربیان باانگیزه و کوشای شهرستان فیروزکوه به عنوان نفرات برگزیده مرحله استانی اعلام شدند.

به گزارش پایگاه خبری خبرهای دیمه،مرحله استانی جشنواره تدریس که در راستای تقویت روشهای نوین تدریس، در میان مربیان مهدهای کودک و پیش‌دبستانی شهرستانهای استان تهران برگزار شد، دو تن از مربیان توانمند و باانگیزه شهرستان فیروزکوه گوی افتخار را از دیگر رقبای استانی خود ربوده و برای این شهرستان افتخارآفرینی کردند.

در این جشنواره که مبتنی بر دست‌سازه‌های آموزشی و با رقابت مربیان مهدهای کودک و پیش دبستانی مناطق ۲۱ گانه برگزار شد، مریم بهادری و فائزه غفاری، مربیان باانگیزه و کوشای شهرستان به عنوان نفرات برگزیده مرحله استانی اعلام شدند.

فاطمه سیر، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه ضمن تبریک به مربیان منتخب و جامعه فرهنگیان گفت: جشنواره استانی تدریس اهدافی چون شناسایی و ترویج روش‌های موفق و کارآمد آموزش، فراهم‌آوری زمینه‌ برای بروز خلاقیت و انتقال تجارب کارآمد مربیان، بهبود عملکرد آموزشی و تدریس مربیان مهدهای کودک و عملیاتی‌سازی نظریه‌های یادگیری را پیگیری می‌کند.

سیر با تاکید بر لزوم بهره‌مندی هوشمندانه از فناوری‌های نوین در فرآیند یاددهی- یادگیری در همه مقاطع تحصیلی بیان کرد: وجود چنین جشنواره‌هایی موجب کارآمدی فرایند یاددهی- یادگیری است و لازم است تمامی معلمان عزیز ما نگاه تحول‌جویانه مبتنی بر شرایط و اقتضائات دوران پساکرونا را بیش از پیش در خود تقویت کنند. مربیان باانگیزه و توانمند شهرستان با کسب رتبه در چنین جشنواره‌هایی اثبات می‌کنند توانمندی علمی و صلاحیتهای حرفه‌ای را در حرفه خود دارا هستند و این مایه مباهات مجموعه آموزش و پرورش است.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=110767

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.