• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
0

مداد رنگی کرونا دست چه کسی است؟!/بازگشایی مدارس فیروزکوه همراه با بار روانی ساختگی!

  • کد خبر : 111834
  • 13 فروردین 1401 - 14:49
مداد رنگی کرونا دست چه کسی است؟!/بازگشایی مدارس فیروزکوه همراه با بار روانی ساختگی!
علی رغم اعلام وزارت بهداشت و درمان کشور مبنی بر قرمز بودن وضعیت کرونایی شهرستان فیروزکوه، حال رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه در گفتگو با رسانه ها این رنگ‌بندی را ساختگی دانست.

به گزارش خبرهای دیمه، روز جمعه در آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی، وزارت بهداشت و درمان، شهرستان فیروزکوه را در لیست شهرهای قرمز کشور قرار داد و این درحالی بود که دکتر حسینی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه ساعتی قبل از اعلام رنگ بندی کرونایی وزارت بهداشت در مصاحبه با یکی از رسانه‌های محلی از صفر بودن آمار کرونایی های این شهرستان خبر داده بود.

حال بامداد شنبه ۱۳ فروردین، در خبری دیگر از سوی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه عنوان شد این رنگ بندی ساختگی است و در این خصوص مکاتباتی نیز جهت اصلاح با معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام شده است.

همچنین قرار گرفتن شهرستان فیروزکوه در مسیر مواصلاتی ۳ استان تهران، مازندران و سمنان و تردد زیاد مسافرین از این محور از دلایل احتمالی قرمز اعلام شدن شهرستان فیروزکوه عنوان شده است، که اگر این احتمال صحیح باشد بی شک دیدگاه سلیقه ای مسئولین وزارت بهداشت را نشان می‌دهد، زیرا شهرستان دماوند نیز شرایطی مشابه به شهرستان فیروزکوه را دارد و حتی از لحاظ مسافر پذیری می توان گفت این شهرستان نسبت به فیروزکوه به علت نزدیکتر بودن به پایتخت برای مسافرپذیری مستعدتر است درحالی که این شهرستان از سوی وزارت بهداشت در وضعیت زرد قرار گرفت.

این مسئله درحالی رخ داده است که مطابق دستور هیئت دولت مدارس سراسر کشور از جمله فیروزکوه، از صبح یکشنبه ۱۴ فروردین باید به صورت حضوری برگزار شود و قرمز اعلام شدن شهرستان فیروزکوه می تواند بار روانی و استرس را برای خانواده‌ها و همچنین دانش‌آموزان به همراه داشته باشد.

حال باید دید که مسئولین شهرستان فیروزکوه در این خصوص که امنیت روانی خانواده ها را نیز تحت تأثیر قرار داده آیا اقدامی خواهند کرد یا همچون بسیاری از مسائل دیگر از جمله سرعت‌گیر ورودی شهرستان که نارضایتی شدید مردمی را به همراه داشته، سکوت می‌کنند.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=111834

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.