• امروز : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 1
2
معاون عمرانی فرمانداری فیروزکوه:

مشکلی در تامین سوخت زمستان شهرستان فیروزکوه وجود ندارد

  • کد خبر : 113897
  • 19 آذر 1402 - 21:14
مشکلی در تامین سوخت زمستان شهرستان فیروزکوه وجود ندارد

معاون هماهنگی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان فیروزکوه گفت: خوشبختانه با تدابیر صورت گرفته، مشکلی جهت تامین سوخت برای فصل سرما در سطح شهرستان فیروزکوه نداریم.

حیدر قاسم زاده در گفتگو با خبرنگار خبرهای دیمه، در خصوص تامین سوخت مورد نیاز شهرستان فیروزکوه در فصل سرما  اظهار کرد: در ماه‌های گذشته به کلیه مدیران در سطح شهرستان اعلام شد که اگر ذخیره‌ سوخت زمستان برای جامعه هدف خود در نظر دارند، ذخیره‌سازی را انجام دهند که امروز با بررسی‌های انجام شده کارخانه‌های بزرگ فیروزکوه و شرکت‌های صنعتی، ذخیره‌سازی سوخت را انجام دادند و در حال تکمیل امر هستند.

وی در ادامه در خصوص نحوه مدیریت سوخت توسط دستگاه‌های مختلف، اشاره داشت: در این خصوص اعلام کردیم هر یک از دستگاه‌ها یا مدیران بنا به وظیفه ذاتی خود و روال قبلی می‌تواند سوخت مورد نیاز را تأیید تا شرکت پخش و پالایشگاه فرآورده‌های نفتی بتواند سوخت را تأمین کند.

قاسم زاده در خصوص تأمین غیرمجاز سوخت خانه‌های سرباغی بیان کرد: به مدیران اعلام شد در سطح شهرستان ویلایی‌هایی وجود دارد که بررسی و اگر خارج از چارچوب سوخت دریافت می‌کنند، قطع شود، همچنین اگر ویلاهایی قانونی بوده منتهی سکونت در آن نیست به اداره گاز اعلام تا گاز این ویلاها قطع شود.

وی تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه برخی از دامداری‌های سنتی مجوز نداشتند مقرر شد با مساعدت جهاد کشاورزی پس از بازدید و بررسی، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به همان میزان سوختی که مورد نیاز است تأمین کند تا مشکلی وجود نداشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری فیروزکوه در ادامه با اشاره به روستاهای فاقد گاز تأکید کرد: نزدیک به ۵ روستا در شهرستان فیروزکوه فاقد گاز هستند، بنابراین ذخیره سوخت در این روستاها از شرکت نفت درخواست شده تا کوپن فوق‌العاده برای این خانوارها در نظر گرفته شود و با مکاتباتی که انجام می‌دهیم، روستاییان عزیز در فصل زمستان دغدغه‌ای در خصوص سوخت نداشته باشند؛ نفت سفید، نفت گاز و سینلدر گاز در نظر گرفته شده است که در اختیار روستائیان قرار می‌گیرد.

وی افزود: با وجود اینکه در شهرستان فیروزکوه تاکنون قاچاق سوخت نداشتیم، از نهادهای نظامی و انتظامی جهت رصد این مسئله درخواست کردیم همکاری لازم را داشته باشند و اگرچه گلوگاه‌هایی در این خصوص وجود دارد، بسته شود تا شاهد قاچاق سوخت در شهرستان نباشیم.

قاسم زاده در پایان تأکید داشت: با توجه به مدیریتی که در سطح شهرستان فیروزکوه صورت گرفته و هماهنگی‌های انجام شده، خوشبختانه مشکل سوخت تاکنون نداشتیم و در شهرستان فیروزکوه از جهت سابقه برودت هوا و سرمای ۲۰ تا ۳۰ درجه زیر صفر، از همشهریان تقاضا داریم در مصرف سوخت مدیریت داشته باشند تا در ادامه نیز مشکل سوخت نداشته باشیم.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=113897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.