• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
7
طاهرخانی:

فراهم آوردن زمینه اشتغال جوانان کمک بزرگی در راستای حل مشکلات اقتصادی است

  • کد خبر : 108852
  • 20 دی 1400 - 10:03
فراهم آوردن زمینه اشتغال جوانان کمک بزرگی در راستای حل مشکلات اقتصادی است
فرماندار شهرستان دماوند گفت: فراهم آوردن زمینه اشتغال جوانان کمک بزرگی در راستای حل مشکلات اقتصادی است و از این رو این مهم در دستور کار قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری خبرهای دیمه، عصر روز گذشته آرش آقاجان احمدی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند به همراه نصیری، رئیس شهرک های صنعتی دماوند و معاونین صمت با حضور در فرمانداری شهرستان، با رضا طاهرخانی، فرماندار دماوند دیدار و در خصوص مشکلات واحدهای صنعتی، معدنی، تقویت زیرساخت های صنعت و جذب سرمایه گذار در حوزه صنعت و اصناف گفتگو کردند.

رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند در این نشست با تاکید بر ایجاد زیرساخت های صنعتی در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به شعاع ۱۲۰ کیلومتر شهرستان دماوند، تنها فعالیت صنایع پاک در این شهرستان امکان پذیر است؛ در این راستا باید با استفاده از ردیف‌های بودجه‌ای و تعامل دستگاه های مربوطه، راه‌اندازی هر چه سریعتر واحدهای تعطیل و یا نیمه فعال در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: اصناف و بازاریان همواره پشتوانه قوی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند و برای سربلندی میهن عزیز ما از هیچ کوشش و کمکی دریغ نکردند؛ اصناف همواره بازوی توانمند اقتصاد کشور بوده و همراه مردم در رسیدن به اهداف بلند خود گام های موثری برداشته است.

فرماندار شهرستان دماوند با تاکید بر اهمیت موضوع اشتغال تصریح کرد: فراهم آوردن زمینه اشتغال جوانان کمک بزرگی در راستای حل مشکلات اقتصادی است و از این رو این مهم در دستور کار قرار دارد.

طاهرخانی همچنین در پایان تاکید کرد: با توجه به حفظ حقوق شهروندی، نظارت بر قیمت ها و همچنین نرخ گذاری، بازرسی و نظارت هرچه دقیق‌تر بر مدیریت بازار و قیمت ها از اولویت‌های مهم سازمان صمت در جهت رفاه حال شهروندان ضروری است؛ پرورش نقاط قوت، برطرف کردن نقاط ضعف و رسیدن به یک انسجام و یکپارچگی واحد از جمله ملزومات در این راستاست.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=108852

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.