• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
4
حیدری:

غافلگیری مسئولان دستگاه‌های خدمات‌رسان در مواقع بحران توجیه‌پذیر نیست

  • کد خبر : 107187
  • 19 آبان 1400 - 9:11
غافلگیری مسئولان دستگاه‌های خدمات‌رسان در مواقع بحران توجیه‌پذیر نیست
فرماندار شهرستان دماوند گفت: غافلگیری مسئولان دستگاه‌های خدمات‌رسان در مواقع بحران توجیه‌پذیر نیست و اتخاذ تدابیر به موقع می‌تواند از بروز بحران جلوگیری کند.

به گزارش پایگاه خبری خبرهای دیمه، مهدی حیدری، فرماندار شهرستان دماوند، در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند تصریح کرد: ️با توجه به شرایط آب و هوایی شهرستان دماوند، وظیفه راهداری به ویژه در گلوگاه‌ها دوچندان است و هوشیاری مضاعف را می‌طلبد.

و️ی همچنین در ادامه افزود: شهرداری‌ها و راهداری باید نقاط ضعف گذشته را مدنظر قرار داده و در اولویت کار قرار دهند؛ ️همچنین عملیات نمک‌پاشی در معابر باید بر اساس هشدارهای هواشناسی، مدیریت بحران و تجارب مسئولان در زمان مناسب صورت گیرد تا پاسخگوی مطالبات مردمی بوده و شاهد عدم مدیریت شهری و نارضایتی شهروندان نباشیم.

ح️یدری خاطرنشان کرد: غافلگیری مسئولان دستگاه‌های خدمات‌رسان در مواقع بحران توجیه‌پذیر نیست و اتخاذ تدابیر به موقع می‌تواند از بروز بحران جلوگیری کند.

ف️رماندار شهرستان داماوند اذعان داشت: تعبیه کیسه‌های نمک در شهرهای پنج گانه باید در دستور کار شهرداری‌ها قرار گرفته و شرایط رفاه حال شهروندان را فراهم کنند، اما در کنار این موضوع، درخواست ما از شهروندان مساعدت در ایام بحرانی در خصوص برف‌روبی درب منازل است تا کمک حال مسئولان باشند.

وی در ادامه بیان داشت: با توجه به احتمال بارش‌های سیل‌آسا و آب‌گرفتگی به ویژه در محدوده گیلاوند، بررسی‌های لازم در جهت اتخاذ تصمیمات با هدف کاهش مشکل تردد برای شهروندان در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

حیدری در پایان تاکید کرد: در خصوص موضوع احتمال قطعی برق در مواقع بحرانی، شهرداری‌ها با هماهنگی اداره برق در اسرع وقت نسبت به شاخه‌زنی درختان اقدام نمایند تا شاهد قطعی بلندمدت برق نباشیم.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=107187

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.