• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
0
امام جمعه فیروزکوه:

عملیات «طوفان الاقصی» یک رسوایی بزرگ اطلاعاتی و نظامی برای رژیم صهیونیستی/ طوفان الاقصی به فضل الهی تا نابودی کامل اسرائیل ادامه خواهد یافت

  • کد خبر : 113679
  • 21 مهر 1402 - 11:48
عملیات «طوفان الاقصی» یک رسوایی بزرگ اطلاعاتی و نظامی برای رژیم صهیونیستی/ طوفان الاقصی به فضل الهی تا نابودی کامل اسرائیل ادامه خواهد یافت
امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: طوفان الاقصی، واکنش طبیعی یک ملّت غیور ولی مظلوم، در مقابل تجاوز و کشتار صهیونیست ها است و به فضل الهی تا نابودی کامل اسرائیل ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرهای دیمه، حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نمازجمعه این هفته، گفت: یکی از عوامل تضعیف بنیان خانواده، تجمل گرایی است؛ کسی که اهل تجمل باشد، از زندگی احساس ناخشنودی دارد و این آغازی است بر ناسازگاری و دعوا در خانه.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه اذعان داشت: کسی که اهل قناعت و بی تکلّف باشد، از زندگی خود احساس خوشی و لذّت دارد.

وی افزود: آمار اسراف در کشور ما نسبت به کشورهای دیگر، بسیار بالا است و این در شأن ملّت بافرهنگ ایران نیست و لازم است که فرهنگ مصرف بهینه را در کشور ترویج کنیم.

حجت الاسلام حیدری در ادامه در خطبه دوم گفت: در شنبه گذشته، بعد از ۷۵ سال تجاوز و اِشغال گری، جوانان برومند مقاومت در فلسطین طوفانی برپاکردند و هیمنه پوشالی رژیم غاصب اسرائیل را در هم شکستند.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه عنوان کرد: عملیات «طوفان الاقصی» یک رسوایی بزرگ اطلاعاتی و نظامی برای رژیم صهیونیستی بود و این غافلگیری آبروی آنها را برد.

وی تصریح کرد: طوفان الاقصی، واکنش طبیعی یک ملّت غیور ولی مظلوم، در مقابل تجاوز و کشتار صهیونیست ها است و به فضل الهی تا نابودی کامل اسرائیل ادامه خواهد یافت.

امام جمعه فیروزکوه بیان داشت: امروز دنیای اسلام باید در مقابل جنایات صهیونیست ها و دفاع از مردم مظلوم فلسطین، در کنار هم و متحد باشند.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه عنوان کرد: رژیم صهیونیستی تلاش میکند با تبلیغات رسانه ای و مظلوم نمایی، فاجعه انسانی در غزه رقم بزند ولی سران صهیونیستی و حامیان آنها بدانند قتل عام و کشتار مردم بی پناه غزه، بلای بزرگتری بر سر آنها خواهد آورد.

وی خاطر نشان کرد: امروز وظیفه هر مسلمان و آزادی خواه، این است که از ملّت مظلوم فلسطین حمایت کند و افّ بر کسانی که به جای حمایت از مظلوم، از ظالم اسرائیلی حمایت میکنند؛ شما شرف و غیرت و انسانیت خود را کجا فروخته اید!

حجت الاسلام حیدری گفت: برخی میگویند که تقصیر خود فلسطینی ها است که زمین های خود را به اسرائیلی ها فروختند و الان حقی ندارند؛ به قول معروف خود کرده را تدبیر نیست!

امام جمعه فیروزکوه افزود: در حالیکه این یک دروغ بین المللی است؛ کل زمین فروخته شده تا سال ۱۹۴۸ (زمان تشکیل رژیم غاصب اسرائیل) فقط ۲ درصد سرزمین اشغالی است که آنهایی که فروختند نیز به عنوان خائن اعدام شدند؛ خیانت بزرگ توسط سازمان ملل بود که ۵۵ درصد خاک فلسطین را به اسرائیل بخشید و بقیه سرزمین هم با کشتار تصاحب شد.

وی بیان داشت: برخی میگویند که فلسطینی ها ناصبی و ضد اهل بیت هستند؛ چرا باید از آنها حمایت کنیم؟! در حالیکه اکثر فلسطینی ها، از اهل سنت شافعی و محب اهل بیت علیهم السلام هستند؛ لذا چندین مسجد در غزه و کرانه باختری،‌ به نام اهل بیت علیهم السلام نامگذاری شده است؛ آیا اگر ناصبی بودند، مسجد را به نام اهل بیت میگذاشتند؟!

حجت الاسلام حیدری عنوان کرد: میگویند دولت خودگردان با صهیونیست ها همکاری میکنند و چرا ما باید از آنها حمایت کنیم؟ در جواب میگوییم که ما از ملّت مظلوم فلسطین حمایت میکنیم نه از دولت و گروه خاصی؛ راهبرد و موضع رسمی ما این است که جمهوری اسلامی با هر گروه فلسطینی به میزان پایبندی آنها بر مسئله مقاومت همراهی میکند.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه اذعان داشت: برخی میگویند که مردم اسرائیل از دولت آنها جدا است و دولت اسرائیل کودک کش و جنایتکار است و ما با مردم اسرائیل مشکلی نداریم.

وی در ادامه افزود: در جواب میگوییم که کسانی که در سرزمین های اشغالی هستند سه دسته هستند: اول صهیونیست های مهاجر که آنجا را اشغال کرده اند و به اسرائیل موجودیت داده اند، دوم شهرک نشین های صهیونیستی که بسیار افراطی و جنایتکار هستند و سوم یهودیان قدیمی فلسطین (۸درصد جمعیت) که ضد اسرائیل هستند.

امام جمعه فیروزکوه در ادامه گفت: بنابراین کسانی که امروز در سرزمین های اشغالی هستند چه زن و چه مرد، اشغالگر و متجاوز هستند و هیچ اسرائیلی در آنجا، حتی زنان غیر نظامی نیستند؛ بله ما با یهودیان دنیا مشکلی نداریم کما اینکه در ایران با هم زندگی میکنیم ولی با مردم اشغالگر اسرائیل مشکل داریم.

حجت الاسلام حیدری اظهار داشت: برخی میگویند چراغی که به خانه روا است به مسجد حرام است؛ چرا ما با این همه مشکلات اقتصادی، از محور مقاومت حمایت کنیم؟

وی در ادامه عنوان کرد: در جواب میگوییم حمایت ما از جریان مقاومت در حقیقت دور کردن جنگ از مرزهای کشور است؛ وگرنه باید با هزینه های بیشتر در مرز و داخل کشور بجنگیم؛ کافی است بدانیم مبلغ خسارت مستقیم در جنگ هشت ساله تحمیلی، ۴۴۰ میلیارد دلار معادل ده برابر کل درآمدهای نفتی با ۲۴۰ هزار بشکه بود و البته صدها هزار شهید و جانباز و … .

خطیب نمازجمعه فیروزکوه افزود: در حالیکه کل بودجه نظامی ما ۱۲ میلیارد دلار یعنی ۵ درصد کل بودجه کشور و کمکهای نظامی خارجی ما تنها ۳ میلیارد دلار است که در مقایسه با هزینه جنگ مستقیم چیزی نیست؛ پس متحدان ما در جریان مقاومت، نان خور ما نیستند بلکه سپر و بازوان دفاعی ما هستند؛ گذشته از اینکه دفاع از مظلوم، یک وظیفه دینی و انسانی است.

حجت الاسلام حیدری در ادامه گفت: شنبه گذشته شاهد زلزله مهیب در کشور افغانستان بودیم که منجر به کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از برادران و خواهران و خسارات زیادی شد؛ ضمن عرض تسلیت به مردم داغدیده افغانستان بویژه برادران و خواهران مهاجر در ایران، ان شاء الله با کمک های نقدی و غیرنقدی به کمک آنها خواهیم شتافت.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=113679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.