• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
0

شهرستان فیروزکوه میزبان یک لاله خوش نام و نشان دفاع مقدس می‌شود

  • کد خبر : 113493
  • 31 شهریور 1402 - 7:33
شهرستان فیروزکوه میزبان یک لاله خوش نام و نشان دفاع مقدس می‌شود
مسئول حفظ آثار شهرستان فیروزکوه از تشییع و تدفین پیکر یک شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

عربعلی احمدی در گفتگو با خبرهای دیمه، با اشاره به فراهم شدن مقدمات مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در این شهرستان، اظهار کرد:  کارهای اولیه و مقدماتی تشییع و تدفین یک شهید گمنام با تشکیل ستاد گرامی داشت تشییع و تدفین شهید گمنام در سطح شهرستان از هفته‌های گذشته آغاز و روز یکشنبه دوم مهر ماه شاهد برگزاری این مراسم باشکوه در شهر فیروزکوه خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه این شهید گمنام پیش از تشییع و تدفین، در مراسم یادواره شهدای روستای سله بن مهمان مردم شهید پرور بحش ارجمند خواهد بود، گفت: مراسم وداعی نیز روز شنبه، پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت موسی بن جعفر (ع) شهر فیروزکوه برگزار خواهد شد.

مسئول حفظ آثار شهرستان فیروزکوه  افزود: مراسم تشییع و خاکسپاری این لاله گمنام روز یکشنبه از ساعت ۹ صبح از میدان امام خمینی (ره) فیروزکوه به سمت آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) و آرامگاه شهید گمنام در پارک امیری فیروزکوهی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این نکته نیز قابل ذکر است که سـردار سرتیـپ احمد ذوالقدر فرمانده محترم سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران سخنران این مراسم خواهد بود.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=113493

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.