• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
0
یادداشت؛

سپاه هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را عیان کرد

  • کد خبر : 114574
  • 03 اردیبهشت 1403 - 11:15
سپاه هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را عیان کرد
امنیت مردم ایران خط قرمز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که این امر بارها و در مقاطع مختلف از سوی فرماندهان این ارگان نظامی بیان و تاکید شده است.

به گزارش خبرهای دیمه، معصومه اصطلامی، فعال رسانه‌ای در یادداشتی نوشت: شاید زمانی نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار نام نیروهای مسلح ایران و ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و به فرمان امام خمینی (ره) در سال ۵۸ تاسیس شد، کسی گمان نمی‌کرد امروز نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این چنین لرزه بر اندام مستکبران جهان بیندازد و بارقه امید در دل‌های مستضعفان باشد.

شاید امروز کمتر کسی باشد که نام سردار دل‌ها، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را نشنیده باشد، او نمونه‌ای از سربازان جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

بسیاری اذعان داشتند همچون سردار سلیمانی نخواهیم داشت ولیکن با پیدایش داعش با حمایت آمریکا و هم‌پیمانان جنایتکار آمریکا در خاورمیانه، ندای لبیک بسیاری از جوانان دهه هفتادی را از این ارگان نظامی شنیدیم؛ آن هم در زمانی که بسیاری از این جوانان برای مقابله با داعش در گمنامی کامل  و داوطلبانه اعلام آمادگی کردند که نمونه آن شهید محسن حججی است که همه می‌دانند این جوان چگونه در راه انقلاب و حمایت از مستضعفان در مقابل ظلم یزید زمانه سر داد!

این نکته قابل توجه است که سپاه بر اساس بند یک آئین‌نامه خود وظیفه حفظ دستاوردهای انقلاب را بر عهده دارد و امنیت مردم ایران خط قرمز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که این امر بارها و در مقاطع مختلف از سوی فرماندهان این ارگان نظامی بیان و تاکید شده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طی ۴۰ و اندی سال که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است در حوزه‌های مختلف ورود کرده و در همه حوزه‌ها بسیار درخشان ظاهر شده است؛ در دفاع مقدس در کنار ارتش جمهوری اسلامی ایران جان‌فشانی‌های پاسداران در تاریخ ایران اسلامی ماندگار است؛ در دوره‌های سازندگی پاسداران انقلاب ورود کرده و در هر حوزه برای پیشرفت کشور اقدام کردند؛ اقدامات سپاه در محرومیت‌زدایی در مناطق محروم کشور با تشکیل گروه‌های جهادی، در این سال‌ها بر کسی پوشیده نیست؛ اقدامات مخلصانه و خداپسندانه نیروهای بسیج سازماندهی شده در سپاه در زمان بحران اعم از سیل، زلزله و غیره بر همه مردم ایران آشکار است که همواره جزو اولین نیروهای پای کار بود.

امروز شاهد هستیم زبان تحسین و تقدیر، نه ایرانی‌ها که تمام مظلومان جهان، به‌واسطه اقدام ترکیبی موشکی-پهبادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، گشوده شده است و هر انسان آزاده‌ای این اقدام سپاه را می‌ستاید.

پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این زمینه از سوی بسیاری از تحلیل‌گران و سیاست‌مداران دنیا قابل پیش‌بینی بود ولیکن گستردگی، ابعاد مختلف و ویژگی‌های منحصر به فرد این پاسخ، جهانیان را متحیر ساخت و نشان داد تکنولوژی موشکی ایران و ادعای این ارگان نظامی بر اینکه اگر احدی علیه امنیت ملی ایران اسلامی خطایی کند بی‌پاسخ نخواهد ماند، چه تروریست در منطقه باشد و چه رژیم منحوسی همچون رژیم صهیونیستی باشد، بی‌پایه و پوشالی نیست.

به اذغان بسیاری از کارشناسان غربی و تحلیل‌گران رسانه‌های فارسی‌زبان، گنبد آهنین و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی برای بسیاری از کشورها و مردم جهان عیان گشت، از جمله برای مردم مظلوم فلسطین و غزه که جرات و جسارت بیشتری برای مقاومت در مقابل این رژیم کودک‌کش با عملیات وعده صادق سپاه پاسداران به‌دست آوردند؛ اقدام سپاه نه تنها در راستای حفظ امنیت کشور و در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله تروریستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق انجام شد، بلکه زهر چشمی از رژیم صهیونیستی بود تا بداند و بفهمد ایران قوی نه تنها موشک‌هایی دارد که به سرزمین‌های اشغالی می‌رسد و ادعاهای گذشته سپاه در توان موشکی ایران کاملاً درست بوده، بلکه گنبد آهنینی که جنایتکاران رژیم صهیونیستی به آن پناه برده‌اند و بر امنیت آن تکیه دارند خانه عنکبوتی بیش نیست.

قطعاً به گفته مقام معظم رهبری رژیم صهیونیستی و حامیانش و در راس آن ایالات متحده آمریکا رو به افول و نابودی هستند؛ قطعاً دوران بزن در رو تمام شده و ایران اسلامی بارها این مسئله را ثابت کرده است. رژیم صهیونیستی امروز در باتلاقی گرفتار شده است که هر روز در آن بیشتر فرو می‌رود و اگر کوچک‌ترین اقدامی علیه مردم ایران، کشور ایران و امنیت این ملت داشته باشد از سوی پاسداران غیور انقلاب اسلامی به بدترین و محکم‌ترین شکل ممکن پاسخ داده خواهد شد و این امر همچون گنبد آهنین این رژیم جعلی، پوشالی و بلوف نیست وتوانایی انجام این کار قطعاً امروز برای هر اهل سیاست و فرد نظامی ثابت شده و مشخص است.

صهیونیست‌ها با علم بر قطعی بودن پاسخ ایران در حمله به کنسولگری این کشور در سوریه و با استفاده از تمام توان دفاعی خود نتوانستند از عبور موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از گنبد آهنین جلوگیری کنند و این یعنی رژیم منحوس صهیونیستی در بیش از ۷۰ سالی که از تاسیس آن می‌گذرد، همچون ببری کاغذی بوده است.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=114574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.