• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
1

‍ آمادگی کمیته امداد امام خمینی (ره) فیروزکوه برای جمع‌آوری زکات فطریه

  • کد خبر : 114425
  • 22 فروردین 1403 - 10:57
‍ آمادگی کمیته امداد امام خمینی (ره) فیروزکوه برای جمع‌آوری زکات فطریه

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فیروزکوه گفت: زیرساخت‌های لازم جهت جمع‌آوری زکات فطریه عید سعید فطر برای کمک به نیازمندان مهیا شده است.

به گزارش خبرهای دیمه، عباس دهباشی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پایگاه‌های کمیته امداد به منظور جمع‌آوری زکات نمازگزاران در مساجد، مصلی‌ها که نمازعید در آن برگزار می‌شود، مستقر خواهند بود.

وی گفت: پایگاه‌های ثابت و سیار شورای زکات در مراکز نیکوکاری کمیته امداد و مساجد شهرستان فیروزکوه برای جمع‌آوری فطریه و کفاره و کمک به نیازمندان تدارک دیده شده‌اند و در روز عید سعید فطر آماده خدمت‌رسانی هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فیروزکوه افزود: همچنین حسب دستور العمل فرا دستی وزارت کشور و هماهنگی با کمیته امداد، دستگاه‌های کارت خوان نانوایی سطح استان و شهرستان (دستگاه‌های سفید رنگ  طی تنظیماتی قابلیت دریافت فطریه شهروندان را خواهد داشت.

این مطلب را هم بخوانید:

وی تصریح کرد: فطریه عام و سادات و کفاره عمد و غیر عمد در این دستگاه‌ها تعریف شده است، شهروندان محترم می‌توانند با مراجعه به نانوایی‌های سطح شهر به مدت سه روز طبق تنظیمات موجود در دستگاه، نوع فطریه و تعداد آن را انتخاب و نسبت به پرداخت آن اقدام کنند، مبالغ فطریه مستقیم به حساب کمیته امداد شهرستان فیروزکوه واریز می‌شود.

دهباشی با بیان اینکه زکات فطریه جمع‌آوری شده در کوتاه‌ترین زمان به حساب نیازمندان شهرستان واریز خواهد شد گفت: طبق مصوبه وزارت کشور کمیته امداد به عنوان دبیر شورای زکات می تواند زکات و فطریه را جمع آوری کند و هیچ شخص حقیقی یا حقوقی بدون مجوز کمیته امداد اجازه انجام این امر را ندارد.

وی افزود: همچنین شهروندان می‌توانند برای ادای زکات فطریه خود به دفتر کمیته امداد امام(ره) به عنوان دبیر شورای زکات فیروزکوه مراجعه کنند. همچنین شماره کارت‌های کمیته امدادجهت واریز فطریه
۳۰۲۶ ۵۰۰۵ ۹۹۷۹ ۶۰۳۷ برای پرداخت فطریه عام ۱۲۹۲ ۵۰۰۶ ۹۹۷۹ ۶۰۳۷ برای پرداخت فطریه سادات ۹۵۶۸ ۵۰۰۶ ۹۹۷۹ ۶۰۳۷ برای پرداخت کفاره غیرعمد ۷۸۳۵ ۵۰۰۷ ۹۹۷۹ ۶۰۳۷ برای پرداخت کفاره عمد می‌باشد.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=114425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.