• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
0

آمادگی اداره بهزیستی فیروزکوه در راستای دریافت زکات فطریه

  • کد خبر : 114382
  • 21 فروردین 1403 - 8:30
آمادگی اداره بهزیستی فیروزکوه در راستای دریافت زکات فطریه

رئیس بهزیستی شهرستان فیروزکوه در آستانه پایان ماه مبارک رمضان و حلول عید سعیدفطر از استقرار پایگاه‌های زکات فطریه در شهرستان فیروزکوه خبر داد.

به گزارش خبرهای دیمه، علی اصغر عموزاده رئیس بهزیستی شهرستان فیروزکوه با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس فتوای مراجع عظام تقلید، مومنین روزه دار می‌توانند زکات فطریه و کفاره خود را به بهزیستی که متولی حمایت از ایتام، نیازمندان و آسیب دیدگان اجتماعی است، پرداخت کنند.

وی با قدردانی از کمک و همراهی خیران و مردم خیراندیش شهرستان فیروزکوه از جامعه هدف بهزیستی، افزود: خیران و عموم مردم روزه دار می‌توانند با اهداء زکات فطریه و کفاره روزه خود به سازمان بهزیستی، ما را در خدمت رسانی به این قشر از جامعه حمایت کنند.

رئیس بهزیستی شهرستان فیروزکوه افزود: مردم عزیز می توانند با وارد کردن کد دستوری #۱۲۳* از طریق تلفن همراه و یا به شماره شناسه فیروزکوه: ۳۰۲۳۱۳۱۵۷۴۱۳۲۴۳۸۵۵۴۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ وجوهات زکات فطریه و کفاره را پرداخت نمایند.

این مطلب را هم بخوانید:

عموزاده عنوان کرد: جذب مشارکت‌های مردمی در رفع مشکلات مددجویان نقش بسزایی دارد، ادامه داد: نذورات نقدی و غیر نقدی اهدایی از سوی خیرین بین نیازمندان، اقشار آسیب پذیر و جامعه هدف بهزیستی در اسرع وقت توزیع خواهد شد.

وی یادآور شد: جمع آوری زکات فطریه و کفاره شهروندان تا یک روز پس از عید سعید فطر ادامه دارد.

گفتنی است، شهرستان فیروزکوه در منتهی‌الیه شمال شرقی استان تهران واقع شده‌است، این شهرستان از شمال و شرق به استان مازندران، از جنوب و جنوب شرقی به شهرستان سرخه در استان سمنان و از غرب به شهرستان دماوند محدود می‌گردد، شهر فیروزکوه ۱۷۴۵۳ نفر بر مبنای سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت دارد.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=114382

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.