• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
2

رقابت نهایی ۵۱ نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه

  • کد خبر : 114128
  • 02 اسفند 1402 - 18:23
رقابت نهایی ۵۱ نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از رقابت نهایی ۵۱ نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه این دو شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرهای دیمه، رضا طاهرخانی اظهار کرد: امروز طبق زمان‌بندی وزارت کشور، اسامی آخرین نامزدهایی که مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفته، از سوی فرمانداری‌ها در حال انتشار است.

وی افزود: در همین راستا، آگهی اسامی ۵۱ نامزد به صورت نهایی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه منتشر شده که این نامزدها تبلیغات رسمی خود را از ساعت صفر روز پنج‌شنبه، سوم اسفندماه سال ۱۴۰۲ در این حوزه انتخابیه آغاز خواهند کرد.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه گفت: نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی می‌توانند تا ساعت هشت صبح روز پنج‌شنبه، ۱۰ اسفندماه برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود را برای مردم شریف حوزه انتخابیه ارائه کنند.

طاهرخانی با بیان اینکه از همه نامزدهای انتخاباتی انتظار داریم که قانون و آیین‌های مربوط به تبلیغات را رعایت کنند، تصریح کرد: این نامزدها باید از سیاه‌نمایی و وعده‌هایی که نتوانند در آینده محقق کنند، پرهیز نمایند و یکدیگر را تخریب نکنند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه نامزدهای انتخاباتی باید بر اجرای صحیح قانون در سطح ملی نظارت داشته باشند، انتظار داریم که در همین مرحله اول به قانون احترام بگذارند.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=114128

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.