• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
0
مومنی:

رعایت نکات مربوط به ایمنی ساختمان ضروری است

  • کد خبر : 112689
  • 19 خرداد 1402 - 8:02
رعایت نکات مربوط به ایمنی ساختمان ضروری است
مدیریت آتش‌نشانی فیروزکوه گفت: این مبحث شامل نصب سیستم‌های اطفاء حریق، نصب خاموش‌کننده‌ها، لوله‌کشی اصولی آب و جعبه‌های فایرباکس و سیستم خشک و تر است که باید در ساختمان‌ها اجرایی شود.

علی اکبر مومنی، مدیریت آتش‌نشانی فیروزکوه در گفتگو باخبرهای دیمه، اظهار کرد: مالکان ساختمان‌هایی که ساخته شده‌اند و در حال دریافت پایان کار هستند و یا ساختمان‌هایی که تازه در حال ساخت هستند، باید این نکته را توجه داشته باشند که مبحث ایمنی و رعایت نکات مربوط به ایمنی ساختمان باید در آن ساختمان‌ها اجرا شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این مبحث شامل نصب سیستم‌های اطفاء حریق، نصب خاموش‌کننده‌ها، لوله‌کشی اصولی آب و جعبه‌های فایرباکس و سیستم خشک و تر است که باید در ساختمان‌ها اجرایی شود.

مدیریت آتش‌نشانی فیروزکوه بیان کرد: برحسب متراژ ساختمان‌ها و تعداد طبقات، مواردی که گفته شد در بحث ایمنی باید لحاظ و در ساختمان‌ها اجرایی شود؛ ساختمان‌هایی که عمدتاً از سه طبقه روی پیلوت تا پنج طبقه شروع به ساخت می‌کنند بستگی به متراژ آن ها، باید سیستم‌های اعلام و اطفای حریق را در آن ساختمان‌ها اجرایی کنند.

مومنی تاکید کرد: این موضوع طبق آئین‌نامه‌های مربوط به مبحث ملی ساختمان ابلاغ شده و بسیاری از ساختمان‌ها این موارد را اجرا کردند و ساختمان‌های دیگر نیز باید این موارد را اجرایی نمایند.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=112689

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.