• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
0
امام جمعه فیروزکوه:

ایران هیچگاه انتقام فرماندهان خود را فراموش نمی‌کند

  • کد خبر : 114428
  • 22 فروردین 1403 - 13:19
ایران هیچگاه انتقام فرماندهان خود را فراموش نمی‌کند
امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: ما به رژیم غاصب صهیونیستی میگوییم که خود را اذیت نکنید، فکر نکنید با این اقدامات کور، ملّت ایران و جمهوری اسلامی را منصرف میکنید، بدانید پاسخ کوبنده ایران قطعی خواهد بود.

به گزارش خبرهای دیمه، حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های نماز عید سعید فطر، گفت: خداوند متعال به همه ما توفیق داد در این ضیافت الهی ماه مبارک رمضان عبادت و بندگی کنیم، برای سفر آخرت خودمان، این سفری که قطعی و حتمی است، توشه فراهم کنیم؛ و مهم این است که ما از این توشه‌ حفاظت کنیم.

وی بیان داشت: شیطان میداند که ما یک گوهر گران‌بها داریم، عمل صالح انجام دادیم، تلاش می‌کند که این را از ما بگیرد، ما را مبتلا به گناه و معصیت کند.

حجت الاسلام حیدری عنوان کرد: ما یک سالِ طبیعت داریم و یک سالِ عبادی، ان شاءالله به فضل الهی، سال عبادی ما پر از خیر و برکت باشد و خداوند متعال به همه ما توفیق عاقبت به‌خیری بدهد.

امام جمعه فیروزکوه در ادامه در خطبه دوم، اذعان داشت: فلسفه روزه این است که ما اهل تقوا شویم، مهم‌ترین وظیفه ما در دنیا این است که تقوای الهی را رعایت کنیم.

وی اذعان داشت: مردم عزیز ما همیشه در همه برهه‌ها پای انقلاب خود بوده‌اند، در دوران دفاع مقدّس، جنگ فرهنگی، جنگ اقتصادی، مردم با مجاهدت خود و فرزندان خود که به جبهه‌ها فرستادند از این انقلاب حفاظت کردند، لذا همه مسئولان ما باید قدر مردم را بدانند، برای این مردم تلاش شبانه روزی داشته باشند.

وی تصریح کرد: امروز مشکلات اقتصادی بارِ فشار را بر دوش مردم ما مضاعف کرده است، ما می‌دانیم دولت محترم و مسئولین زحمت می‌کشند اما مطالبه ما _همانطور که رهبر عزیز فرمودند_ این است که باید تلاش مسئولان ما جوری باشد که مردم اثر تلاش آنها را در سفره‌های خود حس کنند، باید رفع مشکلات اقتصادی برای مردم ملموس باشد.

حجت الاسلام حیدری اظهار داشت: بعد از حمله تروریستی به کنسولگری ایران در سوریه، مطالبه مردم ما این است که به اقدام تروریستی اسرائیل خبیث باید جواب پشیمان کننده بدهیم؛ ما به فرماندهان نظامی و درایت رهبر عزیزمان ایمان داریم و پیرو آن تصمیمی هستیم که فرماندهان نظامی ایران اسلامی خواهند گرفت.

امام جمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: اگر امروز شما می‌بینید که تروریست‌های جیش الظلم در مناطق شرقی کشور ما دست به ترور می‌زنند و جوانان ما، نیروهای عزیز انتظامی ما را به شهادت می‌رسانند به این دلیل است که آنها اربابان اسرائیلی خود را از پاسخ ما نجات دهند.

وی تصریح کرد: اما رژیم غاصب صهیونیستی بدانند که ایران اسلامی هیچگاه انتقام فرماندهان نظامی خود را فراموش نمیکند؛ ما به رژیم غاصب صهیونیستی میگوییم که خود را اذیت نکنید، فکر نکنید با این اقدامات کور، ملّت ایران و جمهوری اسلامی را منصرف میکنید، بدانید پاسخ کوبنده ایران قطعی خواهد بود.

حجت الاسلام حیدری بیان داشت: ان شاءالله این مطالبه عزتمندانه مردم ما، سوختِ موشک‌‌های ما خواهند شد و به قلب اسرائیل فرود خواهد آمد.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=114428

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.