• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
9
فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه:

راهیان نور یکی از بهترین راه‌های دستیابی به الگوهای رفتاری است و اثرگذارترین عملیات محسوب می‌شود

  • کد خبر : 109930
  • 16 اسفند 1400 - 14:58
راهیان نور یکی از بهترین راه‌های دستیابی به الگوهای رفتاری است و اثرگذارترین عملیات محسوب می‌شود
فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه گفت: راهیان نور فناوری در مقابله با جنگ نرمی است که دشمن ایجاد کرده و باید از این ظرفیت به‌ درستی و در راستای اشاعه فرهنگ شهادت استفاده کرد.

به گزارش پایگاه خبری خبرهای دیمه، سرهنگ پاسدار محمد حیدری منش فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه، در مراسم اردوی مجازی راهیان نور در شهرستان، با بیان اینکه مخاطب راهیان نور همه ملّت ایران است و بسیجیان نیز از آن بهره مند می‌شوند، گفت: راهیان نور واکاوی و گنج یاب سیر شهدا است که برای پیمودن گام دوم انقلاب نیاز به جوانانی از جنس رزمندگان دفاع مقدس و جوانان مدافعان حرم داریم و راهیان نور یکی از بهترین راه‌های دستیابی به الگوهای رفتاری است و اثرگذارترین عملیات محسوب می‌شود.

دکتر حیدری منش با اشاره به رسالت برگزاری سفرهای راهیان نور بیان کرد: در رابطه با مأموریت اردویی و گردشگری راهیان نور هدف زیارت، نشان دادن معرفت شهدا و واکاوی گنج یابی سیره شهدا بوده و باید این سه هدف به‌طور جد پیگیری شود.

وی با اشاره به نقش برپایی اردوی راهیان نور در خصوص مقابله با جنگ نرم استکبار گفت: ما تلاش می کنیم از گردشگری مراقبت کنیم تا ابزار جنگ فرهنگی کشور نشود و گردشگری اسلامی ایرانی را رقم بزنیم و برای ترویج گردشگری و اعتلای آن به دستگاه‌های متولی گردشگری کمک خواهیم کرد.

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: راهیان نور فناوری در مقابله با جنگ نرمی است که دشمن ایجاد کرده و باید از این ظرفیت به‌ درستی و در راستای اشاعه فرهنگ شهادت استفاده کرد.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=109930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.