• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
0

دومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه برگزار شد

  • کد خبر : 114839
  • 08 خرداد 1403 - 22:20
دومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه برگزار شد

دومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه به ریاست محمد حیدری منش فرماندار فیروزکوه، در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

به گزارش خبرهای دیمه، به‌ منظور هماهنگی بیشتر برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری دومین جلسه ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه به ریاست محمد حیدری منش فرماندار و با حضور معاونین، بخشدار مرکزی و مسئولین کمیته ها در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

محمد حیدری منش در این جلسه ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور محترم و همراهانشان اذعان داشت: با دستور وزیر کشور فرایند برگزاری انتخابات در کشور آغاز شد.

وی افزود: فرایند انتخابات در یک دوره ۳۰ روزه انجام و بر اساس آن از دهم خرداد ماه ثبت نام داوطلبان در محل وزارت کشور از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ انجام خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه در ادامه گفت: از ۱۵ خرداد فرایند رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انجام و در تاریخ بیست و دوم خرداد اسامی نامزد‌های نهایی برای حضور در انتخابات اعلام می‌شود.

وی گفت: داوطلبان نهایی از بیست و سوم خرداد تا ششم تیر ماه فرصت برای تبلیغات دارند و در روز هشتم تیر ماه هم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد و در صورت نیاز دور دوم انتخابات در تاریخ پانزدهم تیر ماه انجام خواهد شد.

وی افزود: کمیته‌های لازم در شهرستان فیروزکوه تشکیل شده‌اند و چهار شاخص اصلی مد نظر مقام معظم رهبری یعنی سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت سرلوحه امور در ستاد انتخابات شهرستان می‌باشند.

مقام عالی دولت در شهرستان گفت: برای مشارکت مردم نیز قرارگاه جهاد تبیین و قرارگاه رسانه‌ای شهرستان فعال شده‌اند و خوشبختانه همه زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات در ۵۴ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=114839

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.