• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
1

دلاوران غزه تاکتیک نظامی رژیم صهیونیستی را به زانو درآورده‌اند

  • کد خبر : 113692
  • 05 آبان 1402 - 15:10
دلاوران غزه تاکتیک نظامی رژیم صهیونیستی را به زانو درآورده‌اند

امام جمعه فیروزکوه گفت: دلاوران غزه و حامیان بدون اسلحه فلسطین یعنی حماس این سازمان پیچیده اطلاعاتی را از لحاظ تاکتیک نظامی به زانو درآورده و خواب راحت را از چشمان استکبار گرفته‌اند.

به گزارش خبرهای دیمه، حجت‌الاسلام سراج ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان فیروزکوه در جمع نمازگزاران، اظهار کرد: جهان اسلام در راه نجات قبله اول مسلمانان به پا خیزند و کشورهای عربی خط مقدم جبهه به یاری مردم بی‌دفاع فلسطین برخیزند.

وی با اشاره به رحلت شهادت‌گونه حضرت فاطمه معصومه (س) با بیان برخی آیات و روایت از ائمه معصومین علیهم‌السلام به شأن و مقام والای حضرت پرداخت و بیان کرد: وجود مساجد بسیار قدیمی و مسجد جمکران، حضور علما و پرچمداران مکتب ولایت و دانشجویان و طلاب از سراسر دنیا در شهر قم همگی از وجود پر برکت این بانوی بزرگوار ور این شهر است‌.

امام جمعه موقت فیروزکوه با اشاره به اتفاقات اخیر غزه، خاطرنشان کرد: امروز دنیا در مرحله‌ای قرار گرفته که همه جا سخن از مسئله فلسطین است و این مسئله همه اخبار دنیا را تحت‌الشعاع قرار داده است‌.

سراج ادامه داد: بر اساس آمار یونسکو ۷ میلیارد انسان بر روی کره زمین زندگی می‌کنند که پیروان مسیحیت دو هزار ساله یک میلیارد و یهودیت سه هزار ساله کمتر از ۵۰ میلیون نفر هستند، این در حالی است که پیروان دین اسلام با سابقه ۱۴۰۰ ساله به مرز دو میلیارد نفر می‌رسد.

وی عامل استقبال کم مردم دنیا از یهودیت را خشونتی که در این آیین وجود دارد دانست و تاکید کرد: این در حالی است که در منشور جهانی دین اسلام کمک به نجات انسان‌ها فضیلت و کشتن آن‌ها رذیلت برشمرده شده است.

امام جمعه موقت فیروزکوه افزود: در آئین یهودیت قوم برتر و نژاد برتر یهود هستند و بقیه انسان‌ها یا باید از بین بروند یا نوکری یهودیت را کنند.

سراج اظهار کرد: کشور یهودی که تنها حدود ۷۰ سال از تاسیس آن می‌گذرد، هدفش غارت ثروت جهان اسلام خصوصأ نفت به عنوان طلای سیاه و گاز و معادن دیگر برای ایجاد جایگاهی برای خود است.

وی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی را استکبار جهانی یعنی انگلستان، آمریکا و آلمان برای جلوگیری از عظمت و قدرت روزافزون دین اسلام در دنیا و به بهانه هلوکاست که اصلأ وجود نداشت را ایجاد کردند.

امام جمعه موقت فیروزکوه اضافه کرد: غزه یک کشور مستقلی نیست یک شهر با چهار میلیون نفر جمعیت آوارگان است و مورد بمباران اسرائیل قرار می‌گیرد، قدرت‌های بزرگ اسرائیل را از لحاظ نظامی چنان قدرتمند کرده‌اند که سومین و یا حتی دومین ارتش قدرتمند دنیا محسوب می‌شود.

سراج تصریح کرد: در کنار این ارتش سازمان اطلاعاتی مخوف موساد به قدری پیچیده و در دنیا ریشه. دوانده که اطلاعات دنیا را دست گرفته است.

وی تاکید کرد: دلاوران غزه و حامیان بدون اسلحه فلسطین یعنی حماس این سازمان پیچیده اطلاعاتی را از لحاظ تاکتیک نظامی به زانو درآورده و خواب راحت را از چشمان استکبار گرفته‌اند.

امام جمعه موقت فیروزکوه گفت: کشورهای ضد بشریت یعنی آمریکا، انگلیس و آلمان چنان عربده کشیده و سازمان‌های بین‌المللی را به سمت خود کشیدند و خود را مظلوم نشان داده و به دنبال این هستند که حماس را از بین ببرند، از این‌رو جهان اسلام در راه نجات قبله اول مسلمانان به پا خیزند و کشورهای عربی خط مقدم جبهه به یاری مردم بی‌دفاع فلسطین برخیزند.

سراج با اشاره به ثبت‌نام بیش از پنج میلیون جوان انقلابی ایران اسلامی برای دفاع از مردم بی‌دفاع غزه، بیان کرد: دنیا بداند از هر شیوه‌ای که می‌خواهد استفاده کند، اما فرزندان انقلابی ایران عزیز اگر رهبر فرمان جهاد و دفاع دهند، با همکاری یاران و قوای خود در لبنان و یمن خواب را از چشمان استکبار برای همیشه خواهند ربود.

وی عنوان کرد: دنیا بداند ملت ما روح معنویت و روح روح‌اللهی گرفته‌اند و گوش به فرمان هستند و اگر بخواهد بمباران‌ها ادامه داشته باشد، با قدرت قهریه برادران ما در ایران، رژیم صهیونیستی به تله خاکی تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=113692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.