• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
1

داوطلبین وعده توخالی به مردم ندهند

  • کد خبر : 113859
  • 07 آذر 1402 - 18:25
داوطلبین وعده توخالی به مردم ندهند

رئیس دادگستری فیروزکوه در جلسه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی گفت: به همه کاندیداها و داوطلبین عزیز توصیه می‌کنم وعده‌های توخالی به مردم ندهند، آنچه مردم را ناراحت خواهد کرد همین وعده‌های توخالی است.

به گزارش خبرهای دیمه، دومین جلسه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی فیروزکوه به ریاست اسماعیل درزی ریاست دادگستری شهرستان و با حضور محمد حیدری منش فرماندار، رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شهرستان فیروزکوه، اعضای شورای تأمین و جمعی از مسئولان مرتبط، سه شنبه هفتم آذرماه در محل دادگستری شهرستان برگزار شد.

درزی، در خصوص ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی، اظهار کرد: دومین جلسه ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی در شهرستان برگزار شد که در خصوص داوطلبین انتخاباتی موضوعاتی رصد و بررسی شد؛ انتظار می‌رود داوطلبین پیش از انتخابات، از مسائل غیرقانونی پرهیز کنند، تبلیغات زودهنگام نداشته باشند، جلساتی که گاها‍ً در شهرستان مشاهده می‌شود حاکی از این است که برخی داوطلبین بدون توجه به قوانین، اقدام به حرکاتی می‌کنند که هم تخلف و هم جرم است؛ انتظار می‌رود داوطلبین تمام مسائل قانونی را رعایت کنند تا انتخاباتی پرشور در شهرستان را شاهد باشیم‌.

وی افزود: قانون انتخابات به روزشده است و به داوطلبان و مسئولان ارائه داده شده و نسخه‌ای در این خصوص تهیه شده که خدمت همه عزیزان اعم از دهیاری‌ها، شوراها و غیره ارسال خواهد شد؛ مسئولان و مدیران باید در چارچوب این قوانین حرکت کنند.

رئیس دادگستری شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: مدیران و مسئولان، نباید حمایتی از داوطلب یا کاندیدی انجام دهند و اگر این را متوجه شویم مدیری له یا علیه کاندیدی اقدام کرده است، برخورد قانونی خواهد شد؛ اموال و امکانات دولتی نباید برای کاندیدی هزینه یا مصرف شود؛ اعضای شورا یا دهیاری امکانات و اموال دولتی را نباید در اختیار کاندیداها قرار دهند؛ همه باید بر اساس قانون عمل نمایند.

وی اشاره داشت: من به همه کاندیداها و داوطلبین عزیز توصیه می‌کنم وعده‌های توخالی به مردم ندهند، آنچه مردم را ناراحت خواهد کرد همین وعده‌های توخالی است؛ انتظار می‌رود عملی که در توان آن ها نیست، وعده اجرای آن را به مردم ندهند.

وی بیان کرد: اگر مردم تخلفاتی را در این حوزه مشاهده کردند به ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی مستقر در دادگستری اطلاع دهند که مورد رصد و پایش قرار خواهد گرفت؛ اگر کاندیداها و داوطلبین به تذکرات توجهی نکنند، تشکیل پرونده قضایی خواهد شد و با این افراد برخورد قانونی صورت خواهد گرفت؛ این تخلفات هم در ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی و هم در هیأت نظارت بررسی خواهد شد و امکان ردصلاحیت کاندیداها در صورت بروز تخلف وجود دارد.

درزی همچنین تاکید کرد: این جلسات در ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی تا زمان برگزاری انتخابات به صورت هفتگی و مستمر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=113859

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.