• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
2
امام جمعه دماوند:

توقف عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها از برکات طوفان الاقصی است

  • کد خبر : 113689
  • 28 مهر 1402 - 15:01
توقف عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌ها از برکات طوفان الاقصی است
امام جمعه شهرستان دماوند گفت: قطعاً یکی از برکات عملیات طوفان الاقصی توقف عادی‌سازی روابط بین کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرهای دیمه، جت‌الاسلام کاظم فتاح‌ دماوندی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان دماوند ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی و با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه، اظهار کرد: فلسطینی‌ها و محور مقاومت در مرحله اول جنگ پیروز شدند و ضربه جبران‌ناپذیری به صهیونیست‌ها وارد کردند، حالا و در مرحله دوم جنگ، نوبت پیروزی در جنگ حقوقی و دیپلماتیک علیه دشمن غاصب و استکبار جهانی است.

وی با اشاره به اینکه همه باید بر سر اسرائیل فریاد بزنند، خاطرنشان کرد: فریاد ما بر رژیم کودک‌کش صهیونیستی باید از این جهت باشد که چرا غیرنظامیان، زنان و کودکان را می‌کشید و خوشحالی می‌کنید؛ چرا از تسلیحات ممنوعه مثل بمب‌های فسفری استفاده می‌کنید و چرا آب و برق و گاز را بر روی مردم بی‌دفاع بسته‌اید، این‌ها نشانه‌ای از استیصال این رژیم است!

امام جمعه شهرستان دماوند همچنین افزود: پیروزی رسانه‌ای بر صهیونیست‌ها اولویت فعلی جبهه مقاومت است و همه باید در این راه قدم بردارند و حقایق را بیان کنند؛ قطعاً یکی از برکات عملیات طوفان الاقصی توقف عادی‌سازی روابط بین کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام فتاح دماوندی تصریح کرد: در عملیات طوفان الاقصی آبروی صهیونیست‌ها در تمام دنیا بر باد رفت و همه مشاهده کردند همان‌طور که در قرآن کریم اشاره شده است لانه آنها از خانه عنکبوت هم سست‌تر است.

وی با اشاره به حمایت و پشتیبانی مالی و تسلیحاتی آمریکا از رژیم غاصب صهیونیستی، تاکید کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی غاصب بدانند که اگر بخواهند به جنایات ضد بشری خود ادامه دهند، جبهه‌های جدیدی علیه آنها گشوده خواهد شد و دلاور مردان مقاومت، خاورمیانه را به گورستان آنها تبدیل خواهند کرد.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=113689

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.