• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
0
اسفندیار:

توزیع ۲۵۰۰  بسته کمک معیشتی در فیروزکوه

  • کد خبر : 112364
  • 19 فروردین 1402 - 16:45
توزیع ۲۵۰۰  بسته کمک معیشتی در فیروزکوه
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت فیروزکوه گفت: دو هزار و پانصد بسته معیشتی در قالب نوزدهمین دوره رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه بین نیازمندان فیروزکوه توزیع شد.

عسگر اسفندیار، مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت فیروزکوه در گفت‌وگو با خبرهای دیمه، اظهار کرد:  در راستای مواسات و قرارگاه کمک‌های مومنانه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام که از چندسال پیش شروع شده، همزمان با ماه مبارک رمضان و ولادت امام حسن مجتبی (ع) در نوزدهمین مرحله از کمک‌های مومنانه، با هدف کمک به مستمندان، بسته‌های کمک معیشتی به همت خیرین و بسیجیان تهیه و میان نیازمندان شهرستان توزیع شد.

وی در ادامه بیان کرد:برای اولین بار در سال ۱۴۰۲، دو هزار و پانصد بسته معیشتی در قالب نوزدهمین دوره رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه بین نیازمندان فیروزکوه توزیع شد، که ارزش ریالی هر یک از این بسته‌ها یک میلیون تومان برآورد می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت فیروزکوه در خصوص اقلام این بسته‌ها اشاره داشت: اقلام این بسته‌ها شامل روغن، مرغ، برنج، خرما و رب است که از طریق فرماندهان پایگاه‌های بسیج با حفظ کرامت انسانی بین نیازمندان شناسایی‌شده در سطح شهرستان فیروزکوه توزیع می‌شود.

اسفندیار با بیان اینکه یکی از رسالت‌های سپاه پاسداران، محرومیت‌زدایی در جامعه است، تصریح کرد: ساخت خانه برای محرومان، ارائه‌ کمک‌های تخصصی توسط گروه‌های تخصصی و اقدامات دیگر از جمله فعالیت‌های سپاه در راستای محرومیت‌زدایی است؛ قطعاً تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی از جمله اقدامات سپاه فیروزکوه در راستای محرومیت زدایی است که همچنان در سال جدید ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=112364

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.