• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
4

تاکید فرماندار فیروزکوه بر بررسی قانونمند اعتراضات کاندیداها

  • کد خبر : 103712
  • 07 تیر 1400 - 8:50
تاکید فرماندار فیروزکوه بر بررسی قانونمند اعتراضات کاندیداها
فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: اگر کاندیداها اعتراضی نسبت به نتایج انتخابات دارند باید به صورت مسالمت آمیز مطرح کنند.

به گزارش پایگاه خبری خبرهای دیمه، ابوالقاسم مهری فرماندار شهرستان فیروزکوه در خصوص نشست مشترک هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان فیروزکوه، ضمن قدردانی از عملکرد مثبت عوامل اجرائی و نظارتی انتخابات تصریح کرد: بی شک بار اصلی اجرای درست فرایند انتخابات بر دوش هیئت‌های اجرایی و نظارت بوده که با تلاش و همت مضاعف این هیات شاهد برگزاری انتخابات پرشور، سالم و دقیق در سطح شهرستان بودیم.

وی افزود: حضور پرشور و آگاهانه مردم در این دوره از انتخابات با تاسی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب موجب سربلندی و سرافرازی نظام جمهوری اسلامی در جهان شده است و برگ زرین دیگری در تاریخ کشور و انقلاب به ثبت رسانده است.

فرماندار فیروزکوه در ادامه بیان کرد: انتخابات عرصه رقابت افکار، اندیشه ها و عملکرد هاست و در چنین صحنه رقابتی اختلاف نظرها و سلیقه ها امری اجتناب ناپذیر است.

مهری همچنین اظهار داشت: همه کاندیداها با هدف حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین توسعه و پیشرفت شهرستان وارد کارزار انتخابات شدند لذا حال که انتخابات به پایان رسیده باید اختلافات را پایان داده و رقابت ها را تبدیل به رفاقت کنند و از تسری دادن اختلاف نظر ها در بین مردم بپرهیزند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: اگر کاندیداها اعتراضی نسبت به نتایج انتخابات دارند باید به صورت مسالمت آمیز مطرح کنند و این را بدانند که قطعاً اعتراضات در سایه قانون و مقررات بررسی خواهد شد؛ نتیجه آراء به معنای تایید صحه انتخابات نبوده و اعلام‌ نتایج پس از بررسی قانونی اعتراضات در مرجع مربوطه رسماً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=103712

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.