• امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
کل اخبار 1675اخبار امروز : 0
0
فرماندار فیروزکوه:

بی طرفی مدیران در انتخابات یک اصل است

  • کد خبر : 114175
  • 09 اسفند 1402 - 9:25
بی طرفی مدیران در انتخابات یک اصل است

فرماندار فیروزکوه گفت: از هیچ مجموعه اداری و مدیری قابل قبول نیست شائبه هوادار از فرد، جریان و مجموعه خاصی را در بحث انتخابات داشته باشد.

محمد حیدری منش صبح امروز در حاشیه برگزاری جلسه ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه در گفتگو با خبرهای دیمه، اظهار کرد: در این جلسه در خصوص موضوعاتی پیرامون انتخابات ۱۱ اسفند در حوزه انتخابیه شهرستان فیروزکوه بحث و تبادل نظر شد.

وی با اشاره به توجه بر سلامت و راهبرد مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: از هیچ مجموعه اداری و مدیری قابل قبول نیست شائبه هوادار از فرد، جریان و مجموعه خاصی را در بحث انتخابات داشته باشد؛ بی طرفی مدیران یک اصل است، تنها موضوع مدنظر مدیران ایجاد فرآیندهایی برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور باشد.

حیدری منش بیان کرد: در این جلسه جمع بندی پیرامون اقدامات تبیینی در بحث انتخابات صورت گرفت؛ همچنین پیرامون مسائل اصلی در روز انتخابات از سوی دستگاه های مربوطه خصوصاً دستگاه های خدمات رسان در این جلسه طرح و بررسی قرار گرفت.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: جمع بندی ستاد انتخابات بر این است که تمام دستگاه های شهرستان فیروزکوه آمادگی لازم را برای برگزاری انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری در ۱۱ اسفند مدنظر قرار دهند؛ ۵۱ شعبه اخذ رای، شامل ۲۸ شعبه ثابت و ۲۶ شعبه سیار، در شهرستان فیروزکوه داریم که به صورت کامل ساماندهی شده‌اند و ملزومات لازم تهیه و تجهیز شعب به صورت کامل انجام شده است.

وی در پایان با بیان اینکه تجربه برودت هوا در شهرستان فیروزکوه را داریم، خاطرنشان کرد: اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان در آماده باش کامل هستند و در مناطق عشایری، روستایی و صعب العبور پیش بینی های لازم برای اخذ رای از مردم شده است و حتی پیش بینی استفاده از بالگرد برای پشتیبانی در روز انتخابات نیز شده است.

گفتنی است ۵۱ شعبه اخذ رای در شهرستان فیروزکوه آماده برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان برای روز جمعه ۱۱ اسفند هستند.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=114175

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.