• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
3

بسیج مردمی ایران الهام‌بخش جریان‌ مقاومت است

  • کد خبر : 113853
  • 05 آذر 1402 - 19:14
بسیج مردمی ایران الهام‌بخش جریان‌ مقاومت است

امام جمعه فیروزکوه گفت: بسیج مردمی ملت ایران به تفکری الهام‌بخش برای همه جریان‌های مقاومت در دنیا تبدیل شده است.

حجت الاسلام حسن حیدری در گفتگو با خبرهای دیمه، اظهار کرد: بسیج به عنوان یک شجره طیبه منحصر به یک مکان و زمان خاص نیست و در حقیقت بسیج مردمی ملت ایران الهام‌بخش همه جریان‌های مقاومت دنیا است.

وی با اشاره به شکل‌گیری ریشه‌های شجره بسیج مردمی در انقلاب اسلامی ایران، افزود: شاخ و برگ‌های این شجره طیبه، انقلاب‌های شکل گرفته در دنیا است.

امام جمعه فیروزکوه ادامه داد: ترویج و تقویت بیش از پیش الگوی بسیجی‌ در کشور قدرتمندی شاخ و برگ‌های این شجره و دلگرمی و روحیه بخشی همه نهضت‌ها و مقاومت در دنیا را به دنبال‌ دارد.

حجت‌الاسلام حیدری از بسیج به عنوان تلاش جهادی در راه رضای خدا و حضور در میدان‌های سخت یاد و خاطرنشان کرد: تبیین صحیح الگوی بسیج بر اساس مبانی انقلاب اسلامی موجب علاقمندی در میان مردم ایران اسلامی و سایر کشورهای دنیا به این گفتمان می‌شود.

وی تاکید کرد: گفتمان بسیج در حقیقت گفتمانی فکری و خدمت‌رسان است و مصداق بارز یک بسیجی‌ با همه ویژگی‌های آن شهید سلیمانی است.

امام‌ جمعه فیروزکوه تصریح کرد: نقش مؤثر بسیجیان در طول تاریخ انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف از جمله محرومیت‌زدایی، مقابله با مشکلات و آسیب‌های اجتماعی، جهاد تبیین و بلایای طبیعی بر کسی پوشیده نیست.

حجت‌الاسلام حیدری اضافه کرد: بروز مؤلفه‌های بسیجی از جمله صبر، استقامت و ایثار در عرصه‌های مختلف نقش مهمی در امیدآفرینی در میان مردم و تبیین ارزش‌های انقلاب خواهد داشت.

وی با اشاره به نقش حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف در قوام و ثبات انقلاب اسلامی، ادامه داد: ارتقاء این نهاد مردمی و حضور بیش از پیش آن در عرصه‌های مختلف می‌تواند به تمدن‌سازی و زمینه‌سازی ظهور امام عصر(عج) منتهی شود.

امام جمعه فیروزکوه تاکید کرد: دوام و پیروی مردم از انقلاب اسلامی و رفع خلأهای موجود در کشور و در میان مسئولان در گرو ترویج تفکر و روحیه بسیجی‌ در کشور است.

حجت‌الاسلام حیدری خاطرنشان کرد: مواجهه صادقانه و خدمت بی‌توقع به مردم در کنار افزایش کارآمدی بیش از پیش نظام، اصلاح ذهنیت‌های ناصحیحی که به دنبال عملکرد برخی مسئولان در ذهن مردم نقش بسته است را در پی دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به هجمه دشمنان به ولایت فقیه در فتنه آمریکایی _ اسرائیلی سال گذشته در کشور اشاره و تصریح کرد: دشمنان با آگاهی از ولایت فقیه به عنوان یکی از مولفه‌های مهم و رکن رکین خیمه انقلاب در برچینی توطئه‌های آنها با تبیین صحیح و آگاهی دادن به مردم، نوک پیکان را در این جنگ ترکیبی و شناختی به سمت رهبری گرفتند تا شاید بتوانند به نظام خدشه ای وارد کنند، اما با روشنگری های به موقع مقام معظم رهبری، جبهه انقلاب و بصیرت مردم به هدف خود دست نیافتند.

امام جمعه فیروزکوه گفت: بر اساس وعده الهی اگر اهل مقاومت و ایستادگی و ایمان باشیم بدون شک پیروزی از آن جبهه حق خواهد بود.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=113853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.