• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
1
رئیس سازمان تبلیغات شهرستان فیروزکوه خبر داد:

برگزاری مراسم اعتکاف در ۴ مسجد شهرستان فیروزکوه

  • کد خبر : 113981
  • 25 دی 1402 - 18:33
برگزاری مراسم اعتکاف در ۴ مسجد شهرستان فیروزکوه

رئیس سازمان تبلیغات شهرستان فیروزکوه گفت: مراسم معنوی اعتکاف در روزهای ۱۳، ۱۴ و پانزدهم رجب در چهار مسجد شهرستان فیروزکوه برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام داوود ضمیر رضوانی در گفتگو با خبرهای دیمه، اظهار کرد: مراسم معنوی اعتکاف امسال در ۴ مسجد شهر و روستاهای شهرستان فیروزکوه برگزار می‌شود و ثبت نام از علاقه‌مندان هم در حال انجام است.

وی با بیان اینکه مراسم اعتکاف در روزهای۱۳، ۱۴ و پانزدهم رجب برگزار خواهد شد، گفت: مساجد موسی‌بن جعفرعلیه السلام شهرک ولیعصر، مسجد جامع شهر فیروزکوه و همچنین مساجد روستاهای طرود و انزها میزبان معتکفین هستند.

رئیس سازمان تبلیغات شهرستان فیروزکوه افزود: ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف از ۲۰ دی آغاز شده و تا اوایل بهمن قبل از شروع این مراسم معنوی ادامه خواهد داشت.

رضوانی عنوان کرد: عزیزانی که مایل هستند در این مراسم معنوی شرکت کنند، می‌توانند از طریق شماره تماس اداره تبلیغات اسلامی و همچنین حوزه علمیه خواهران حضرت رقیه علیه ثبت‌نام کنند.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن، شهروندان با حضور در مساجدی که مراسم معنوی اعتکاف درآنجا برگزار می‌شود نیز می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند.

رئیس سازمان تبلیغات شهرستان فیروزکوه با اشاره به دانش‌آموزانی که علاقه‌مند به شرکت در مراسم معنوی اعتکاف هستند، گفت: دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به اداره آموزش و پرورش یا مدارس خودشان ثبت‌نام داشته باشند، سعی ما بر این است که مقدمات حضور همه مشتاقان را فراهم کنیم.

وی در خصوص هزینه ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف، خاطرنشان کرد: برای پرداخت هزینه مراسم اعتکاف الزامی وجود ندارد، اگر در توان ثبت‌نام کنندگان باشد مبلغی که تعیین شده پرداخت خواهند کرد و اگر در توانشان نیست هم امیدواریم بتوانیم پذیرایی شایسته‌ای از این معتکفین داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اعتکاف فرصت مناسبی برای مقابله با تهاجم نرم فرهنگی دشمنان است، یادآور شد: اجرای برنامه های فرهنگی از جمله تشکیل حلقه های معرفتی با هدف پاسخ به شبهات دینی، تبیین مسائل روز، بصیرت افزایی و … در مراسم اعتکاف امسال در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=113981

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.