• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
0
امام جمعه فیروزکوه:

باید اقتصاد کشور را از دست تفکر لیبرال و کسانی که دنبال منافع شخصی و حزبی هستند،‌ نجات داد

  • کد خبر : 113584
  • 07 مهر 1402 - 15:53
باید اقتصاد کشور را از دست تفکر لیبرال و کسانی که دنبال منافع شخصی و حزبی هستند،‌ نجات داد
امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: یکی از عوامل مهم پیروزی دفاع مقدّس، وجود فرماندهان صالح و ولایی در رأس کار بود؛ در عرصه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی هم راه همین است.

به گزارش خبرهای دیمه، حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های نماز جمعه امروز گفت: یکی از نکات مهم در سیره خانوادگی پیامبر، انس و محبت با اعضای خانواده است؛ پیامبر اکرم علیرغم مشغله فراوان، بخشی از وقت شریف خویش را به خانواده اختصاص میدادند و میفرمودند «نشستن مرد کنار خانواده، نزد خداوند متعال از اعتکاف در مسجد من محبوب تر است».

خطیب نمازجمعه فیروزکوه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقدامات امام صادق علیه السلام، تربیت مجاهدان عرصه جهاد تبیین بود؛ امام صادق(ع) چهار هزار شاگرد تربیت کرد که هرکدام فرمانده عرصه جهاد تبیین بود.

حجت الاسلام حیدری افزود: امروز که به تعبیر مقام معظم رهبری، جهاد تبیین، واجب فوری و قطعی است، شاگردان و پیروان امام صادق علیه السلام باید با استفاده از ظرفیت مدارس، هیئات مذهبی و … این عرصه خطیر را فرماندهی کنند.

وی بیان داشت: یکی از عوامل مهم پیروزی دفاع مقدّس، وجود فرماندهان صالح و ولایی در رأس کار بود؛ در عرصه های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی هم راه همین است.

وی خاطر نشان کرد: تا وقتی افراد ضد آرمان های انقلاب، در عرصه اقتصادی تصمیم گیر یا تصمیم ساز باشند، تا وقتی بانک ها بجای خدمت به مردم و حمایت از تولید، بنگاه داری کنند و کسی زورش نرسد، معلوم میشود ما در اقتصاد کشور نیاز به یک انقلاب مدیریتی هستیم؛ باید اقتصاد کشور را از دست تفکر لیبرال و کسانی که دنبال منافع شخصی و حزبی هستند،‌ نجات داد.

امام جمعه فیروزکوه در ادامه عنوان کرد: مقام معظم رهبری در باب ضرورت وحدت در جمع ائمه جمعه کشور فرمودند “حفظ وحدت یک اصل و ضرورت است. هرگاه جایی تکلیف شرعی احساس کردیم که خلاف وحدت باشد، قطعا آنچه تصور کردیم تکلیف نیست، بلکه تکلیف حفظ وحدت است”.

حجت الاسلام حیدری افزود: همچنین ایشان در جمع مداحان گرامی فرمودند “در جلسات نباید کینه‌ورزی‌های مذهبی را زیاد کرد؛ این را چقدر باید تکرار کرد؟ بارها تکرار کرده‌ایم؛ بعضی حاضر نیستند (گوش کنند). شما اگر بخواهید آن کسی را که موافق مذهب شما نیست و عقیده‌ی حقّ شما را قبول ندارد هدایت کنید، چه کار میکنید؟ اوّل شروع میکنید به مقدّسات او بدگویی کردن و دشنام دادن؟”

خطیب نمازجمعه فیروزکوه اذعان داشت: پرتاب افتخارآمیز ماهواره نور ۳، توسط نیروهای هوافضای سپاه که با موفقیت در مدار ۴۵۰ کیلومتری زمین قرار گرفت، به ملّت غیور و قهرمان ایران تبریک میگویم؛ ویژگی این ماهواره، تصویربرداری دقیق و باکیفیت از سطح زمین برای کارهای تحقیقاتی است.

وی بیان داشت: عملیات خرابکاری گسترده در ۳۰ نقطه تهران به صورت همزمان توسط تروریستهای تکفیری و ضد انقلاب وابسته به سرویس های جاسوسی دشمن، با مجاهدت سربازان گمنام امام زمان عج خنثی شد؛ فقط تصور بکنید که اگر این خرابکاری خنثی نمیشد، چه اتفاقات ناگواری می‌افتاد؟ از مجاهدان عرصه امنیّت و آرامش کشور تشکر میکنیم؛ درود و سلام خدا بر سربازان گمنان امام زمان عج!

حجت الاسلام حیدری در ادامه گفت: روز آتش‌نشان را به مجموعه نیروهای خدوم آتش نشانی تبریک میگوییم؛ و یاد شجاعت و ایثارگری شهدای آتش نشان را گرامی میداریم.

امام جمعه فیروزکوه بیان داشت: رتبه اوّل استانی شهرستان فیروزکوه در نمرات امتحانات نهایی را خدمت مدیریت آموزش و پرورش، معلمان و فرهنگیان تبریک میگویم؛ این موفقیت نشان از تلاش و زحمات این عزیزان دارد.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=113584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.