• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
10
خیرخواه:

اومیکرون سنین پایین و جوان‌ترها را بیشتر درگیر می‌کند

  • کد خبر : 110068
  • 22 اسفند 1400 - 9:04
اومیکرون سنین پایین و جوان‌ترها را بیشتر درگیر می‌کند
رئیس شبکه بهداشت و درمان گفت: باتوجه به اینکه سویه اومیکرون سنین پایین و جوان‌ترها را بیشتر درگیر می‌کند، توصیه به دریافت هر چه سریع‌تر دز سوم واکسن می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری خبرهای دیمه، حسن خیرخواه، رئیس شبکه بهداشت و درمان دماوند تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن روز ملی جوان مصادف با تولد حضرت علی اکبر(ع)، ۲۳ اسفند ماه سال جاری، مصادف با ۱۱ شعبان، تاریخ برگزاری هفته سلامت جوان ۲۱ الی ۲۷ اسفند ماه خواهد بود.

وی عنوان داشت: شعار انتخابی با توجه به شعار روز جهانی بهداشت و شرایط موجود، عبارت از «جوان عزیز، تو لایق بهترین ها هستی» است.

خیرخواه همچنین بیان داشت: نظر به اهمیت پرداختن به موضوعات سلامت جوانان هر ساله بدین مناسبت برنامه‌های اطلاع‌رسانی و مشاوره‌ای و ارائه خدمات برای گروه سنی ۱۸ تا ۲۹ سال برگزار می‌شود؛ محتوای آموزشی و پیام‌های اطلاع رسانی مرتبط نیز از طریق سامانه آوای سلامت به نشانی iec.behdasht.gov.ir در دسترس است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دماوند در پایان تاکید کرد: باتوجه به اینکه سویه اومیکرون سنین پایین و جوان‌ترها را بیشتر درگیر می‌کند، توصیه به دریافت هر چه سریع‌تر دز سوم واکسن می‌شود؛ از آنجایی که مساله سلامت جوانان یک مساله فرابخشی است، موفقیت در اجرای برنامه‌های مرتبط با سلامت جوانان با مشارکت کلیه ذی‌نفعان این امر میسر است.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=110068

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.