• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
1
مومنی خبر داد؛

انجام ۱۶۰ عملیات امداد و نجات در فیروزکوه

  • کد خبر : 113596
  • 12 مهر 1402 - 8:29
انجام ۱۶۰ عملیات امداد و نجات در فیروزکوه
مدیر آتش‌نشانی شهرداری فیروزکوه گفت: در یک ساله اخیر و با وجود کمبود تجهیزات، ۱۶۰ عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق در این شهرستان انجام شده است.

علی اکبر مومنی، مدیر آتش‌نشانی شهرداری فیروزکوه، در گفتگو با خبرهای دیمه، اظهار کرد: در سالی که گذشت ما حدوداً ۱۶۰ مورد حادثه داشتیم که شامل حوادث آتش‌سوزی مثل آتش‌سوزی‌های باغ، مزارع، حریق‌های داخل شهر، حریق‌های داخل منازل و حوادث امداد و نجات در جاده، حوادث مزاحمت‌های حیوانات بوده است.

مدیر آتش‌نشانی شهرداری فیروزکوه در ادامه اشاره کرد: خوشبختانه در سال گذشته توانستیم با تجهیزاتی که به آتش‌نشانی فیروزکوه داده شد، این حوادث را به موقع و خوب امدادرسانی کنیم تا برای شهروندان مشکلی ایجاد نشود و کمترین خسارت را در برداشته باشد.

وی بیان داشت: در سال گذشته در حادثه انفجار یک باب مغازه تجاری که در منطقه شهرک مخابرات داشتیم یکی از شهروندان دچار سوختگی شد و جان خود را از دست داد.

مومنی در خصوص مشکلات آتش‌نشانی فیروزکوه گفت: برخی مسائل وجود دارد که نمی‌توان گفت مشکل است، بلکه نواقص یا کمبودهای واحد آتش‌نشانی است که اکثر ایستگاه‌ها با آن درگیر هستند که اکثرا به دلیل کمبود بودجه‌ است.

مدیر آتش‌نشانی شهرداری فیروزکوه همچنین تصریح کرد: در حال حاضر نردبان‌های بلندمرتبه، نردبان‌هان هیدرولیکی یا تشک نجات در مجموعه خود برای ساختمان‌های بالای ۵ طبقه نداریم که اینها در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار گرفته تا تامین اعتبار شود و بتوانیم با تدابیری که صورت می‌گیرد اینها را خریداری کنیم و به سیستم خود اضافه کنیم.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=113596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.