• امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
کل اخبار 1675اخبار امروز : 0
0

انتخابات در فیروزکوه باشکوه‌تر از گذشته برگزار شد

  • کد خبر : 1935287
  • 16 تیر 1403 - 6:42
انتخابات در فیروزکوه باشکوه‌تر از گذشته برگزار شد

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: با افزایش مشارکت مردم در انتخابات، دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان فیروزکوه پرشکوه تر از گذشته برگزار شد.

محمد حیدری منش در گفتگو با خبرهای دیمه،، اظهار کرد: با توجه به افزایش مشارکت، مرحله دوم انتخابات در سراسر کشور و به ویژه در این شهرستان باشکوه‌ و پرشور تر از گذشته برگزار شد.

وی گفت: انتخابات در واقع جشن ملی ملت ایران است که برای آزادگی، استقلال کشور و تعیین سرنوشت خودجشن می‌گیرند.

فرماندار فیروزکوه افزود: اینکه مردم این شهرستان پای صندوق‌های رأی حضور پیدا و در تعیین سرنوشتشان مشارکت کردند که در واقع حق مسلم آن‌ها هم بوده قدردانی می‌کنیم.‌

حیدری منش بیان کرد: دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در شهرستان فیروزکوه با تلاش بیش ۱۷۰۰ نفر در ۵۴ شعبه اخذ رای این شهرستان برگزار شد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان فیروزکوه ادامه داد: هفته گذشته شاهد حضور پرشور مردم شهرستان بوده‌ایم به طوری که بیشترین درصد مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی مربوط به شهرستان فیروزکوه بوده است و این هفته هم مردم پای این مشارکت و عهد خود ایستادند، براساس گزارش‌های اولیه مشارکت در فیروزکوه افزایش داشته است.

فرماندار فیروزکوه خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمامی عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان فیروزکوه به وظایف خود به درستی عمل کرده و ساختار و سازمان برگزاری انتخابات در شهرستان به بهترین شکل صورت گرفته است.

حیدری منش در خصوص نتایج آرا شمارش شده عنوان کرد: نتیجه نهایی شمارش آرا دو نامزد ریاست جمهوری توسط وزارت کشور اعلام خواهد شد، مردم توجه داشته باشند آخرین اخبار پیرامون انتخابات را تنها از مراجع رسمی دنبال کنند و به شایعات در فضای مجازی تو نکنند.

گفتنی است در اولین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان فیروزکوه با مشارکت ۸۳ درصدی توانست بالاترین سطح مشارکت را در سطح استان تهران داشته باشد.

دومین مرحله از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران روز جمعه ۱۵ تیرماه همزمان با سراسر کشور میان سعید جلیلی و مسعود پزشکیان برگزار شد.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=1935287

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.