• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
0
امام جمعه فیروزکوه:

الگوی دفاع مقدّس رمز موفقیت در همه عرصه‌ها است

  • کد خبر : 113575
  • 05 مهر 1402 - 17:53
الگوی دفاع مقدّس رمز موفقیت در همه عرصه‌ها است
امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: امروز عرصه جهاد اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، پیش روی ما است و الگوی دفاع مقدّس، راز موفقیت ما در تمام عرصه‌ها است.

حجت‌الاسلام حسن حیدری در گفتگو با خبرهای دیمه، با تاکید بر اهمیت دفاع مقدس و لزوم بازنگری آن زمان، اظهار کرد: دوران دفاع مقدّس، یک تجربه ارزشمند برای کشور بود که فضائل انسانی ملّت ایران را به تصویر کشید.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدّس نشان داد ملّت ایران، ملّت امام حسین (ع) است و در راه دفاع از دین و ناموس تا پای جان ایستادگی کرده و در فدا کردن جان خود دریغ نخواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه دفاع مقدس گنج بزرگی برای ملت ایران است، تصریح کرد: دفاع مقدّس ثابت کرد جوان ایرانی، مؤمن، شجاع و غیرتمند است و رمز پیروزی در عرصه‌های مختلف، اعتماد به جوانان و باور به آنها است همان گونه که مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

حجت‌الاسلام حیدری با تاکید بر لزوم الگوگیری از دوران دفاع مقدس و سرلوحه قرار دادن آن دوران در زندگی خود، بیان کرد: الگوی دفاع مقدّس، همچون گنجینه‌ای ارزشمند برای امروز و فردای کشور درس‌آموز، الهام‌بخش و امیدآفرین است چرا که جهاد هنوز ادامه دارد و فقط نوع آن تفاوت یافته است.

امام جمعه فیروزکوه تاکید کرد: امروز عرصه جهاد اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، پیش روی ما است و قطعاً الگوی دفاع مقدّس، راز موفقیت ما در تمام عرصه‌ها است، ما باید از این الگو برای موفقیت خود در عرصه‌های مختلف بهره ببریم.

وی با اشاره به ضرورت بازخوانی دوران دفاع مقدس و درس‌های آن زمان برای نسل جوان، گفت: با توجه به نکاتی که عنوان شد ضروری است درس‌های دفاع مقدّس را برای جوانان آینده‌ساز کشور بازخوانی کنیم تا نسل جدید با الهام از آن تجربیات ارزشمند و امید به آینده، ایران را بسازد و در راه زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت، حضرت صاحب الزمان (عج) حرکت کند.

 

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=113575

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.