• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
0

اقدام تنبیهی سپاه امنیت ایران را بیمه کرد

  • کد خبر : 114577
  • 03 اردیبهشت 1403 - 19:27
اقدام تنبیهی سپاه امنیت ایران را بیمه کرد

رئیس دانشگاه پیام نور فیروزکوه گفت: اقدام تنبیهی نیروهای مسلح کشورمان و حمله موشکی سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی، امنیت ایران اسلامی را بیمه کرده است.

علی اکبر اسفندیار در گفتگو با خبرهای دیمه، با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران در طول ۴۵ سال اخیر در تمامی عرصه‌ها کنار مردم و همواره پشتیبان ملت ایران بوده است.

وی گفت: مردم نقش سپاه را علارغم سمپاشی های دشمن نقش کلیدی و مثبت در جامعه می دانند، حضور سپاه پاسداران در اقشار مختلف مردم به خصوص در مناطق کم برخوردار و آسیب دیده از بلایای طبیعی این نهاد مقدس را نهاد مردمی ساخته است.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد فیروزکوه عنوان کرد: روحیه انقلابی و جهادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محبوب و در قلوب مردم ایران جای داده است، مردم سپاه قدرتمند را در دفاع مقتدرانه و جانانه در پرتاپ موشک‌ها به سرزمین اشغالی و درهم ریختن هیمنه رژیم سفاک صهیونیستی دیدند.

وی افزود: قدرت نظامی سپاه پاسداران در حمله تنبیهی اخیر باعث شد تا ژنرال‌های آمریکایی و صهیونیستی اذعان کنند که امنیت خاورمیانه با حمله موشکی ایران تضمین شد.

این مطلب را هم بخوانید:

اسفندیار بیان کرد: تمامی ابرقدرت‌های دنیا تجهیزات نظامی فوق پیشرفته دارند، اما آنچه تجهیزات آنها را ناکام و بی اثر کرد، نیروی ایمان و توکل به خداوند متعال در میان قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت بوده است.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: در جنگ غزه مردم دنیا متوجه شدند که دنیای بدون رژیم منحوس صهیونیستی زیباتر خواهد شد، امروز قدرت نظامی، بخصوص قدرت موشکی و پهپادی امنیت ایران اسلامی را بیمه کرده است.

وی با اشاره به حمایت و تشکر مردم در اقدام شجاعانه سپاه در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، اظهار کرد: اقدام مردم در حمایت از سپاه مسئولیت این نهاد انقلابی را سنگین تر از گذشته کرده است.

وی در پایان گفت: مقامات آمریکایی بارها اعتراف کردند که دیگر به صورت نظامی قادر به مقابله با ایران نیستند و باید از طریق دیپلماسی بر مردم و دولت ایران فشار بیاورند که این اقدام آنان هم با هوشیاری دستگاه دیپلماسی با شکست مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=114577

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.