• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
0

افتتاح شعبه شورای حل اختلاف شهرک صنعتی فیروزکوه

  • کد خبر : 113787
  • 29 آبان 1402 - 18:26
افتتاح شعبه شورای حل اختلاف شهرک صنعتی فیروزکوه

ریاست دادگستری شهرستان فیروزکوه از افتتاح شعبه شورای حل اختلاف شهرک صنعتی علیدره شهرستان فیروزکوه خبر داد.

به گزارش خبرهای دیمه، اسماعیل درزی بورخانی ریاست دادگستری شهرستان فیروزکوه در مراسم افتتاح شعبه شورای حل اختلاف شهرک صنعتی علیدره فیروزکوه، اظهار کرد: با لطف و عنایت خداوند متعال، امروز توانستیم شعبه حل اختلاف شهرک صنعتی را افتتاح کنیم.

وی در خصوص هدف از افتتاح شورای حل اختلاف شهرک صنعتی، بیان کرد: برای حل مشکلات و اختلافات بین شرکت‌ها این شورا افتتاح شد و عزیزان در شورای حل اختلاف شهرک صنعتی علیدره تلاش کنند تا اختلافات بین افراد حقیقی و حقوقی را حل کنند.

ریاست دادگستری شهرستان فیروزکوه بیان کرد: یک بخشی از پرونده‌های ما مربوط به شرکت‌های شهرک صنعتی است، با افتتاح این شعبه شورای حل اختلاف می‌توانیم بخشی از پرونده‌هایی که در سال‌های گذشته داشتیم را در این شعبه حل کنیم و از ورود پرونده‌ها به دادگاه جلوگیری کنیم. عزیزان در شعبه شورای حل اختلاف می‌توانند کمک شایانی در بحث صنعت به ما داشته باشند.

درزی با اشاره به وظایف اعضای شورای حل اختلاف شهرک صنعتی علیدره، تصریح کرد: وظیفه اعضای شورا جهت صلح و سازش است، فقط پرونده‌هایی که در بحث شهرک صنعتی تشکیل می‌شود را به این شعبه ارجاع می‌دهیم و امیدواریم در حوزه صلح و سازش تلاش و مشکلات را حل و فصل کنند.

لازم به ذکر است که شعبه شورای حل اختلاف شهرک صنعتی علیدره با حضور محمد حیدری‌منش فرماندار فیروزکوه، درزی ریاست دادگستری شهرستان، مهدی سالاریه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از مدیران شهرک صنعتی و شرکت‌های تولیدی، در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و تسریع در رسیدگی به شکایات، شوراهای حل اختلاف ویژه صلح و سازش در محل‌ شهرک‌های صنعتی علیدره فیروزکوه در سال مهار تورم و رشد تولید، افتتاح شد.

همچنین گفتنی است، شهرک صنعتی فیروزکوه یکی از شهرک‌های صنعتی شناخته شده در حومه استان تهران با شعاع ۱۲۰ کیلومتری از پایتخت است که کارخانجات متعددی در زمینه کانی غیرفلزی، غذایی و داروئی، برق الکترونیک، نساجی و پوشاک، شیمیایی، سلولزی، صنایع تبدیلی و کشاورزی در آن فعالیت دارند.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=113787

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.