• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
1
گزارش؛

اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم غاصب اسرائیل در شرق استان تهران

  • کد خبر : 112377
  • 25 فروردین 1402 - 7:49
اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم غاصب اسرائیل در شرق استان تهران
مردم روزه دار و انقلابی شرق استان تهران از ساعاتی پیش از آغاز رسمی مراسم، با حضور در میادین اصلی و مسیرهای راهپیمایی و با در دست داشتن پلاکاردها و تصاویری از قدس شریف و شهدای جبهه مقاومت، به استقبال این روز رفتند.

به گزارش خبرهای دیمه، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با شعار محوری «فلسطین محور وحدت جهان اسلام؛ قدس در آستانه آزادی» در سراسر کشور آغاز شد.

مردم روزه دار و انقلابی شرق استان تهران نیز از ساعاتی پیش از آغاز رسمی مراسم، با حضور در میادین اصلی و مسیرهای راهپیمایی و با در دست داشتن پلاکاردها و تصاویری از قدس شریف و شهدای جبهه مقاومت، به استقبال این روز رفتند.

حضور نوجوانان و جوانان در راهپیمایی امسال همچون گذشته چشم‌گیر و پررنگ است و آنان از ساعات اولیه امروز خود را به مسیرهای اعلام شده راهپیمایی رسانده اند؛ همچنین راهپیمایان امسال نیز به سنت هر ساله پرچم‌های ایران، فلسطین و حزب الله لبنان را در دست گرفته‌اند و شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

گفتنی است مردم شهرستان فیروزکوه مسیر میدان معلم به سمت میدان سپاه و مسجد امام حسین (ع) را راهپیمایی می‌کنند و با سر دادن شعارهایی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌دارند؛ همچنین مردم ولایتمدار دماوند نیز با سر دادن شعارهایی در حمایت از انتفاضه فلسطین و اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم غاصب اسرائیل مسیر میدان امام خمینی (ره) تا مسجد جامع شهر دماوند را راهپیمایی خواهند کرد.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=112377

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.