• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
1
جانشین سپاه فیروزکوه خبر داد:

اجرای ۱۱۰ برنامه، هفته بسیج در فیروزکوه

  • کد خبر : 113784
  • 29 آبان 1402 - 18:22
اجرای ۱۱۰ برنامه، هفته بسیج در فیروزکوه

جانشین فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه از اجرای بیش از ۱۱۰ ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در فیروزکوه خبر داد.

به گزارش خبرهای دیمه، سیدمحسن حسینی عصر امروز در نشست خبری هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج همواره در تمام عرصه‌ها در میدان بوده، با این رویکرد هفته بسیج امسال با شعار محوری «بسیج‌؛ امید ملت ایران» در سراسر کشور و به تبع آن در شهرستان فیروزکوه نامگذاری شده است.

وی بیان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون هر جا مشکلی برای کشور به وجود آمد، نیروی بسیج وسط میدان آمد و مشکلات برطرف شد، همچنان که بسیاری از پروژه‌های سازندگی و عمرانی در کشور با همت بسیج به سرانجام می‌رسد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه در خصوص برنامه‌های این هفته در فیروزکوه، عنوان کرد: ۱۱۰ برنامه در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌ها و کانون اقشاری بسیج از ۲۹ آبان تا پنجم آذر اجرایی می‌شود.

حسینی تشریح کرد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای بسیج، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، اعزام بسیجیان عزیز به حرم مطهر امام خمینی (ره)، برگزاری مراسم آبروی محله (شهدای بسیجی) و تقدیر از نخبگان پیشکسوتان و بسیجیان نمونه شهرستان از جمله این برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: برگزاری نشست‌های روشنگری با موضوع استکبارستیزی، غبارروبی مزار شهدای گمنام شهرستان، برگزاری شب شعر بسیج، اجتماع بزرگ بسیجیان در نماز جمعه سوم آذرماه و دیدار و نشست صمیمی با امام جمعه از دیگر برنامه‌های طرح‌ریزی شده در این هفته است.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه فیروزکوه افزود: برگزاری همایش مداحان، برپایی میز خدمت توسط بسیج مهندسین صنعت، برگزاری مسابقات فوتسال، رزمایش امنیت غذایی، انجام مشاوره حقوقی در مساجد و محلات، برگزاری نمایش خیابانی تئاتر، ویزیت رایگان بیماران، افتتاح پایگاه علمی، اردوی راهیان پیشرفت و دیدار با خانواده معظم شهدای بسیجی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

حسینی خاطرنشان کرد: محوری‌ترین برنامه‌های هفته بسیج، برگزاری یادواره شهید فردین عمرانی در مسجد جامع شهرستان و اجتماع دختران حاج قاسم است.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=113784

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.