• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
کل اخبار 1606اخبار امروز : 0
0

آماده‌باش ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه

  • کد خبر : 113779
  • 29 آبان 1402 - 18:15
آماده‌باش ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر احتمال بارش‌ باران و برف ستاد مدیریت بحران این شهرستان در آماده‌باش کامل است.

محمدحیدری منش در گفتگو با خبرنگار خبرهای دیمه، اظهار کرد: بر اساس گزارش‌های سازمان هواشناسی و هشدارهای صادره، از عصر امروز دوشنبه ۲۹ آبان تا پایان روز سه‌شنبه ۳۰ آبان‌ماه احتمال وقوع بارش‌های پراکنده به صورت برف و باران در سطح شهرستان فیروزکوه پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به صدور هشدار نارنجی مبنی بر وقوع احتمال کولاک و بارش برف، توصیه کرد: کوهنوردان در این بازه زمانی از صعود به ارتفاعات جداً خودداری کنند.

فرماندار فیروزکوه بیان کرد: پیرو هشدار اداره‌کل مدیریت بحران استان تهران، همچنان تاکید می‌شود که مردم از توقف در حاشیه و بستر مسیل‌ها و رودخانه‌ها و پارک خودروها در کنار درختان فرسوده در این بازه زمانی پرهیز کنند.

حیدری‌منش بر آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی شهرستان تاکید کرد و افزود: به شهروندان توصیه می‌شود با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته مبنی بر احتمال اختلال ترددها در جاده‌های کوهستانی و نقاط سردسیر، در صورت امکان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

لازم به ذکر است، بر اساس نقشه‌های پیش یابی، طی امروز در آبعلی، دماوند، شمیرانات، لواسان و میگون کولاک برف پیش‌بینی شده است، همچنین دمای هوا در فیروزکوه به منفی ۳ و آبعلی به صفر می‌رسد.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://khabarhayedimeh.ir/?p=113779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.